Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Okonek w roku szkolnym 2016/2017 i do 31.12.2017 oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jastrowiu w terminie, jak wyżej

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Okonek w roku szkolnym 2016/2017 i do 31.12.2017 oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jastrowiu w terminie, jak wyżej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Okonek wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu, a także przy przechodzeniu przez jezdnię po wyjściu z pojazdu, a w odniesieniu do wychowanków przedszkola wraz z wprowadzeniem dzieci do placówki oświatowej. Zamówienie obejmuje także dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jastrowiu oraz do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starej Łubiance, a także do innych placówek w zależności od potrzeb. 2. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów spoza terenu Gminy Okonek, którzy uczęszczają do szkół, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Okonek. 3. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci w wieku od 2,5 do 4 lat do przedszkoli na terenie Gminy Okonek. Przy składaniu oferty wykonawca przedstawi wartość biletu ulgowego, a także pełnopłatnego w odniesieniu do każdej trasy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w zakresie dowozu uczniów z przystanku przy ul. Kolejowej na trasie Okonek - ul. Kolejowa - Okonek w ramach zakupu indywidualnych biletów. Prognozowana liczba dojeżdżających uczniów w okresie listopad - styczeń wynosi 29, natomiast w pozostałych miesiącach około 20 uczniów. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli na terenie Gminy Okonek w roku szklonym 2016)2017 i do 31.12.2017 r., 2) przewidywana liczba przewożonych dzieci w roku szklonym 2016)2017 wynosi 424 Zamawiający zastrzega, że może ona ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, 3) oferty muszą być złożone na poszczególne trasy wg załącznika Nr 1)1, 1)2, 1)3 do SIWZ, 4) szczegółową organizację dowozu dzieci na rok szkolny 2016)2017 do wszystkich placówek oświatowych zawiera załącznik Nr 8 do SIWZ, 5) przewozy mogą odbywać się w ramach regularnych specjalnych przewozów osób lub regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Zamawiający w tym przypadku finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z ustalonymi trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów pojazdów z bazy i na bazę Wykonawcy. 6. Wykonanie usługi w zakresie dowozu. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przewozu dzieci do i z miejscowości Anielin i Dolnik po drogach nie mających nawierzchni ulepszonej, 2) Wykonawca zapewni opiekę przez osoby dorosłe nad dziećmi w trakcie dowozu, 3) Wykonawca dostosuje się ściśle do rozkładu jazdy, który zostanie ustalony wspólnie z dyrektorami szkół, 4) pojazdy przeznaczone do przewozu muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc zapewniającą miejsca siedzące dla wszystkich uczniów na określonej trasie, 5) w przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy w ciągu max. 120 minut. 6) Usługi na trasie nr 3 muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2015,poz.305). Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają: - aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, - tablice Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie, - pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, - foteliki samochodowe dla dzieci objętych takim wymogiem, - oraz odpowiedniej ilości miejsc do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Pojazdy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla pojazdów przewożących dzieci niepełnosprawne. Stan techniczny pojazdów świadczących usługę muszą zostać potwierdzone odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. W każdym pojeździe musi znajdować się opiekun, który będzie czuwał nad bezpieczeństwem dzieci w trakcie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: okonek.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach