Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkola do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tarnówka w roku szkolnym 2009/2010 oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu

Zespół Szkół w Tarnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 77-416 Tarnówka, ul. Zwycięstwa 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2664503 , fax. 067 2664503
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Tarnówce
    ul. Zwycięstwa 27 27
    77-416 Tarnówka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2664503, fax. 067 2664503
    REGON: 30060363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkola do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tarnówka w roku szkolnym 2009/2010 oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem i odwozem uczniów oraz wychowanków przedszkola do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tarnówka w roku szkolnym 2009/2010 oraz zapewnienie opiekuna na poszczególnych trasach. 2. Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem i odwozem w roku szkolnym 2009/2010 wynosi 187 uczniów i 46 wychowanków przedszkola. 3. Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów. 4. Szczegółową organizację dowozu i odwozu oraz podział na poszczególne trasy przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przewozu osób w komunikacji krajowej, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) zapewnią realizację usługi środkami transportu w odpowiednim stanie technicznym w ilości określonej dla zadania w SIWZ, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (spełniony warunek 1 pojazd - 1 kierowca), 4) spełniają warunki określone w art.22 Prawa zamówień publicznych, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 6) przyjmują warunki umowy określone przez Zamawiającego. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) licencję przewozu osób w komunikacji krajowej; 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS, KRUS potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia z podaniem informacji wg zał. Nr 6 ( w przypadku nie posiadania pojazdów własnych do oferty należy dołączyć umowy o ich użyczenie) oraz oświadczenie, że pojazdy, którymi oferent posłuży się do wykonania usługi są sprawne technicznie i posiadają aktualne badania techniczne dopuszczenia do ruchu; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji wg zał. Nr 8; 7) wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg zał. Nr 7, 8) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych wg zał. Nr 2 i 3. 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty wraz z proponowaną ceną brutto danego zadania za 1 rok szkolny zgodnie z przyjętą kalkulacją zał. Nr 1 2) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Wykaz wymaganych dokumentów podany jest w Rozdziale V ust.1 specyfikacji, 3) wypełniony i podpisany projekt umowy (załącznik Nr 9), 4) oświadczenie o wizytacji trasy 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach