Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 02 stycznia 2019r do 21 czerwca 2019r, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1
    74200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 02 stycznia 2019r do 21 czerwca 2019r, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Usługi 1. Zamówienie obejmuje: Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 2 stycznia 2019 roku do 21 czerwca 2019 roku, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach, w tym z miejsca zamieszkania uczniów do: a) Szkół podstawowych w: Pyrzycach, Mielęcinie, Okunicy, Brzesku, Żabowie b) Przedszkola Publicznego w Brzezinie, c) Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Puchatek” i OREW w Nowielinie, d) Pyrzyckiej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Pyrzycach i ich odwiezienie do miejsca zamieszkania, oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w wymiarze minimum 1000 kilometrów w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach. Przewozy dotyczą dni w roku szkolnym, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019, codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, w szczególności ferii i dni świątecznych. Dowóz realizowany będzie na podstawie biletów miesięcznych. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem i wykazem tras ustalonym z Zamawiającym w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży, o których mowa w rozdziale III pkt. 21, na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 3. Wykonawca może odpłatnie przewozić również inne osoby pod warunkiem dysponowania wolnymi miejscami w autobusie i co jednocześnie zostanie przez niego uwzględnione przy kalkulacji ceny za świadczoną usługę dla Zamawiającego. 4. Uczniowie objęci dowozem ( z miejsc ustalonych przez Zamawiającego ) zamieszkują w następujących miejscowościach lub ich częściach: Pyrzyce (z ul. Czerwonomłyńska, ul. Lipiańska, ul. Rycerza Przybora, ul. Mickiewicza, ul. Równa), Obromino, Mechowo, Letnin „Górny”, Letnin, Brzesko, Brzesko „Dolne”, Mechowo, Nowielin, Rzepnowo, Rzepnowo „Kolonia”, Obojno, Turze, Turze „Dolne”, Giżyn „I”, Giżyn „II”, Młyny, Żabów, Ryszewko, Ryszewko „Lipki”, Nieborowo, Pstrowice, Mielęcin, Mielęcin ul. Zagórska, Mielęcin ul. Batowska, Nowice, Wołczyn, Mielęcinek, Krzemlin, Derczewko, Derczewo, Sitno, Czernice, Okunica „Centrum”, Okunica „Fabryka”, Stróżewo, Stróżewo „Kolonia”, Ryszewo, Brzezin „Przedszkole”. Szczegółowy rozkład jazdy ustala Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym. 5. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający imienne wykazy uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, terminy i godziny dowozu i odwozu uczniów do/z poszczególnych szkół i przedszkoli Zamawiający w roku szkolnym 2018/2019 dostarczy Wykonawcy w terminie do 7 dni od zawarcia umowy. 6. Lista uprawnionych dzieci i młodzieży może ulec modyfikacji w każdym terminie, w ciągu trwania umowy, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do organizacji pracy szkół podstawowych i przedszkoli Gminy Pyrzyce wynikających w szczególności ze zmian w planie lekcyjnym i rozkładzie zajęć uczniów dowożonych. 7.W przypadku, gdy zmieni się liczba dzieci objętych dowozami w ramach tego zadania, ale nie przekroczy ona 10 osób, to te 10 osób będzie korzystało z imiennych biletów miesięcznych z zachowaniem 100 % ulgi. Dopiero po przekroczeniu tej liczby Zamawiający będzie dokonywał dodatkowego zakupu biletu miesięcznego wg wartości nominalnej i w takim przypadku wynagrodzenie zostanie skorygowane adekwatnie do wynikających zmian. 8. Wykonawca zapewni dowóz uczniom do szkół podstawowych, klas gimnazjalnych, i przedszkoli w Gminie Pyrzyce z miejsc zamieszkania, których odległość do placówek nie przekracza odpowiednio 3 km lub 4 km na podstawie imiennych biletów miesięcznych z zachowaniem 100 % ulgi. 9. Wykonawca zapewni doraźny bez dodatkowych opłat przewóz uczniów przedszkoli i szkół podstawowych na zajęcia, zawody sportowe inne imprezy, które odbywają się poza szkołą a wynikają z realizacji przez nie ich zadań statutowych w ilości minimum 1000 kilometrów pojazdem posiadającym nie mniej niż 45 miejsc siedzących dla pasażerów z pominięciem linii regularnych i biletów miesięcznych w czasie trwania niniejszej umowy. Zamawiający określi czas i miejsce dowozu co najmniej 14 dni przed ich terminem. 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą liczbę wystawionych imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem zapisów w punkcie 6. 11. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dokona w ciągu 14 dni aktualizacji tras w przypadku zmiany uczestników usługi, o czym będzie informowany przez Zamawiającego. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dokona w ciągu 14 dni aktualizacji tras zawierający godziny przyjazdów, odjazdów oraz przystanki. 12. Wykonawca jest z obowiązany do dowożenia uczniów pojazdami nie starszymi niż 2005 rok wykazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ sprawnymi technicznie, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, monitoring wizyjny, z co najmniej 1 kamerą estetycznymi, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu drogowym i przewozach szkolnych oraz oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Zmiana pojazdu którym wykonywana jest usługa może się odbyć tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym w formie pisemnej. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. W szczególności mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów. 13. Wymagania dotyczące pojazdów i kierowców: - Wykonawca zapewni co najmniej sześć pojazdów dla których trzy powinny posiadać, niemniej niż 45 miejsc siedzących, dwa 55 miejsc siedzących i jeden z co najmniej 15 miejscami siedzącymi w tym z 2 dostosowanymi do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, z orzeczeniami wraz z zapewnieniem im dodatkowej stosownej do charakteru niepełnosprawności opieki w czasie dowożenia oraz pomocy podczas wsiadania i wysiadania, z Pyrzyc, Plac Ratuszowy do Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego i Niepublicznego Przedszkola w Nowielinie 40 oraz z powrotem do miejscowości, Pyrzyce Plac Ratuszowy, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, monitoring wizyjny, z co najmniej 1 kamerą, która swoim zasięgiem umożliwi rejestrowanie obrazu wewnątrz pojazdu. Obraz z kamery musi być przechowywany przez okres co najmniej 30 dni. W razie potrzeby zgłoszonej na piśmie wykonawca nieodpłatnie udostępni nagranie zamawiającemu na dysku CD w formacie avi lub mp4. - Każda przewożona w ramach niniejszego zamówienia osoba powinna mieć zagwarantowane miejsce siedzące. - Usługa będzie świadczona przy użyciu w pełni sprawnych pojazdów samochodowych, dopuszczonych do ruchu. - Pojazdy powinny posiadać dowód rejestracyjny oraz ważne badanie techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego, opłaconą polisą ubezpieczenia OC oraz NNW od następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i wszystkich pasażerów. Pojazdy przewożące dzieci powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi. - Wykonawca zapewni co najmniej sześciu kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do kierowania pojazdami. 14. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia: a) bezpiecznego przewozu, punktualności i sprawności technicznej pojazdów w ramach przedmiotu zamówienia, b) zapewnienie w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu w przypadku awarii pojazdu, o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych oraz kryteriów określonych w SIWZ przez Zamawiającego, c) w przypadku opóźnienia Wykonawcy w podstawieniu środka transportowego zgodnie ze zgłoszeniem lub harmonogramem Zamawiającego, przekraczającego 15 minut Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego każdorazowo karę umowną w kwocie 500 zł za każde opóźnienie. 15. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem krajowym. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszystkie wymagane prawem ubezpieczenia i uprawnienia. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia powinien gwarantować bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania przewozu osób. Wykonawca powinien zapewnić komfortowe warunki przewozu, a w okresie jesienno-zimowym temperaturę w pojeździe co najmniej 15°C. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie. 16. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, w tym przewożonym uczniom powstałe w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł. 17. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualny przegląd techniczny każdego pojazdu. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować ww. okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego ich uzyskania oraz podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego spełniającego wymagania w powyższym zakresie w ciągu 1 godziny od wezwania, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. Braki te mogą ponadto stanowić podstawę od odstąpienia od umowy. 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: − wykonywanie prac związanych ze świadczeniem usługi odwozu i dowozu uczniów tj. praca kierowcy i opiekunów o których mowa w punkcie 19; 2) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy PZP: - dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, - Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę; 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A PZP: − Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego niewywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. 19. Do sprawowania opieki nad uczniami w trakcie przewozu Wykonawca zapewnia przynajmniej jednego opiekuna dla każdego pojazdu. Funkcji tej nie może pełnić kierowca. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów i odwozów, w czasie wsiadania, zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu i przechodzenia przez jezdnię oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun zobowiązany jest do posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem. Uprawnienia takie uzyskuje się po odbyciu odpowiedniego szkolenia (art. 6 ust. 3A ustawy Prawo o ruchu drogowym – t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990, z późn. zm.). Są one niezbędne szczególnie w sytuacji, gdy z okoliczności towarzyszących dowożeniu wynika, że opiekun dzieci i uczniów powinien zatrzymać ruch drogowy w celu umożliwienia podopiecznym bezpiecznego opuszczenia autobusu i przejścia na drugą stronę jezdni. 20. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy do zapoznania się z istniejącymi obecnie trasami przewozu, warunkami panującymi na nich, a w szczególności: kilometrami przewozu, szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc nawrotu oraz i wszystkich innych czynników mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 19 grudnia 2018r. , do godz. 12:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust 6 Ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BGŻ nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium-Dowóz i odwóz uczniów do szkół, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowóz uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.”. 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 2 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie przez Zamawiającego w terminie związanym ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzi, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w zaznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 11. Zgodnie z art. 46 ust 4a Ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należało do grupy kapitałowej, lub nie wyraziło zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust 5 Ustawy, utraci wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200, z późn. zm.). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT). 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty jeśli dotyczy). 3.Formularz Ofertowy. 4. Pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw. Pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach