Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2023/2024, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU

Gmina Świerzno ogłasza przetarg

  • Adres: 72-405 Świerzno, Świerzno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerzno
    Świerzno
    72-405 Świerzno, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 811685533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierzno.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2023/2024, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym oraz punktualnym dowozie i odwozie uczniów, wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Świerzno tj. do Szkoły Podstawowej w Świerznie oraz do Szkoły Podstawowej w Stuchowie.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, a w tym przewidywana dzienna liczba kursów, dzienna liczba kilometrów oraz dzienna liczba uczniów do przewiezienia, określony jest w załączniku nr 9 do SWZ.3. Poza regularnym dowozem i odwozem, o których mowa w pkt 1 i 2, Zamawiający oczekuje zapewnienia przez Wykonawcę doraźnego dowozu i odwozu na trasach:1) Rybice – Gostyń – Świerzno (przewidywana liczba 15 uczniów);2) Sulikowo – Świerzno (przewidywana liczba 6 uczniów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2.000,00. (słownie: dwa tysiące zł. 00/00).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 22.07.2023 roku3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS Wolin, numer rachunku 04 9393 0000 0008 6075 2000 0040. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być ważne do dnia 22.07.2023 roku związania ofertą.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) w zakresie doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością usługi tożsame z zakresem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i danych podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane lub są wykonywane, termin realizacji, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca powinien wykazać, że przez okres nie krótszy, niż 10 miesięcy wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób o wartości nie niższej, niż 200 000,00 zł brutto;b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:- dysponuje lub będzie dysponował 3 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia autobusów przewidziane w ustawie Prawo o ruchu drogowym;c) w zakresie potencjału technicznego tj.:- dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tj.:3 autobusami po minimum 45 miejsc siedzących każdy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach