Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2020 / 2021

Gmina Pakosław ogłasza przetarg

  • Adres: 63-920 Pakosław, ul. Kolejowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakosław
    ul. Kolejowa 2
    63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
    REGON: 41105075800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pakoslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2020 / 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do: a) Przedszkola nr 5 „Pod Grzybkiem” – Rawicz, ul. Przyjemskiego 22 (1 dziecko), b) Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II – Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 9F (12 dzieci), c) Środowiskowego Domu Samopomocy – Rawicz, ul. Generała Grota Roweckiego 9 (1 dziecko), d) Przedszkola „Tup Tup” – Miejska Górka, ul. 22 stycznia 21A (2 dzieci) przez cały rok szkolny 2020/2021, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, świąt, i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz inne dni, które będą wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Usługa nie będzie świadczona w okresach czasowego ograniczenia lub czasowego zawieszenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania (lub inne właściwe organy) w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu i zdrowiu dzieci i młodzieży. 2. Zajęcia odbywać się będą w godzinach od 700 do 1500. 3. Do wykonania zamówienia oferent musi dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu jednorazowo co najmniej 18 osób odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód wyposażony musi być w fotelik samochodowy z pasami do utrzymania prawidłowej pozycji ciała. 4. Dzieci należy zabrać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach: Pakosław – 1 dziecko, Osiek – 4 dzieci, Sowy – 3 dzieci, Ostrobudki – 3 dzieci, Chojno – 1 dziecko, Podborowo – 1 dziecko, Sworowo – 1 dziecko i Zaorle – 2 dzieci. Razem dowóz i odwóz obejmuje 16 dzieci. 5. Wykonawca musi zatrudniać przynajmniej jednego pracownika na stanowisku kierowcy z uprawnieniami do prowadzenia pojazdu, którym wykonywana ma być usługa. 6. W pojeździe musi znajdować się opiekun. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Zapewnienie opiekuna w czasie przewozu należy do obowiązków Wykonawcy. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekunowie przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winni zostać przeszkoleni przez Wykonawcę z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego. 7. Dzienna trasa łącznie wynosić będzie ok. 124 km. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdu Wykonawcy do początku trasy (do miejsca, od którego zacznie się dowóz) i od miejsca, na którym zakończy dowóz – do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz z Zamawiającym dokona oceny faktycznej ilości koniecznych do przejechania kilometrów. 8. Wskazane liczby dzieci mogą od dnia 1 września 2020 roku ulec zmianom. 9. W przypadku zmiany liczby dzieci, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd lub pojazdy umożliwiające dowóz i odwóz wszystkich dzieci do wskazanych instytucji. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym. 11. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić zastępczy środek transportu. 12. Zabrania się łączenia przewozu dzieci z regularnymi przewozami liniowymi oraz dowozami pracowniczymi. 13. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowcy i opiekuna. 14. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu w czasie pozwalającym na kontynuowanie nauki przez dzieci, jednak nie dłuższym niż czas zadeklarowany w ofercie. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie miejsc odbioru dzieci, ilości wozokilometrów, ilości dzieci do przewiezienia oraz godzin dowożenia i odwożenia. 16. W celu umożliwienia oceny kryterium Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty umożliwiające członkom komisji dokonanie oceny. 17. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 18. Płatność będzie się odbywała fakturami, wystawionymi za okresy miesięczne i dotyczącymi usług wykonanych w tym okresie. 19. Wykonawca wystawi fakturę w ciągu 7 dni od wykonania usługi, za okres ustalony w ust. 18, zaś należność Zamawiający zapłaci w ciągu 14 dni po otrzymaniu faktury. 20. Fakturę należy wystawić na Gminę Pakosław, ul. Kolejowa 2, 63-920 PAKOSŁAW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: 1) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dokumenty wymienione w rozdziale VIII i IX SIWZ, w tym także na załączonych wzorach do niniejszej SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (jeżeli dotyczy), 4) oryginał zobowiązania innych podmiotów (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu (zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6a lub 6b do SIWZ), 5) opracowane przez Zamawiającego i załączone do SIWZ załączniki stanowią propozycję co do formy wymaganych dokumentów. Dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż dokumenty będą zawierać wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje zawarte w załącznikach i niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach