Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie w roku szkolnym 2019/2020

Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896161518, 896161518 , fax. 896161278
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście
    Olsztyńska 19
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896161518, 896161518, fax. 896161278
    REGON: 36609287200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych zlokalizowanych na terenie Olsztyna. Zamawiający zapewnia dwóch opiekunów do dzieci podczas realizacji usługi. Dowóz należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). W trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. 2. Usługą dowozu należy objąć 21 uczniów z możliwością zwiększenia do 26 uczniów w tym dwoje na wózkach inwalidzkich. 3. Uczniowie dowożeni i odbierani będą z następujących placówek szkolno – wychowawczych w Olsztynie: 1) Zespół Placówek Edukacyjnych w Olsztynie, ul. Turowskiego 1, 2) Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy w Olsztynie/ Niepubliczne Przedszkole Specjalne „DOBRY START”, ul. Żołnierska 27, 3) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Olsztynie, al. M. J. Piłsudskiego 42,; 4) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla dzieci niesłyszących w Olsztynie, ul. Marii Grzegorzewskiej 6, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Olsztynie, ul. M. J. Piłsudskiego 56A 4. Przejazd odbywa się na następujących trasach: A. TRASA DOWOZU: DOBRE MIASTO – OLSZTYN – 2 kursy poranne Dowóz realizowany jest dwoma pojazdami o różnych godzinach odjazdów z Dobrego Miasta. B. TRASA ODWOZU I: OLSZTYN – DOBRE MIASTO – 1 kurs popołudniowy, C. TRASA ODWOZU II : OLSZTYN – DOBRE MIASTO - 1 kurs popołudniowy, Łącznie dzienny przejazd będzie wykonywany na odcinku około 234 km. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Dzieci dowożone będą kursem dowozowym do Olsztyna dwoma pojazdami. Godziny odjazdów z dobrego Miasta uzależnione są od godzin rozpoczęcia zajęć dzieci w placówkach. 2) Dzieci dowożone będą od poniedziałku do piątku, (w dni nauki w szkole) począwszy od 3 września 2018 r. do 30 czerwca 2019r. : a) Przewidywane godziny dowozu i odwozu dzieci: a. rano z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu: - pierwszy kurs między godziną 5.50 – 6.20 - drugi kurs między godziną 6.50 – 7.10 b. przewidywane godziny odbioru uczniów z Olsztyna – 13.30 i 15.00 b) Zamawiający zastrzega, że godziny dowozu i odwozu dzieci mogą ulec zmianie. c) Zamawiający zastrzega, że odwozy dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć w danych placówkach. d) Zamawiający zastrzega, że adresy odbioru lub dowozów uczniów mogą ulec zmianie, a tym samym również liczba kilometrów. e) Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. f) Wykonawcy, z tytułu awarii środka transportu, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia zastępczego środka transportu za podstawowy środek transportu, na okres nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. Pojazd zastępczy musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wprowadzenie zastępczego środka transportu wymagać będzie pisemnej zgody zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia zamawiającemu w formie elektronicznej, faksem lub w formie pisemnej zamiar wprowadzenia do ruchu zastępczego środka transportu oraz przedstawienia kserokopii dowodu rejestracyjnego zastępczego środka transportu. 6. W przypadku zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy środkiem transportu (np. awaria, kolizja drogowa), wykonawca zobowiązany będzie uruchomić, w czasie maksymalnym do 30 minut od chwili wystąpienia takiej sytuacji, zastępczy środek transportu. O zaistnieniu takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić zamawiającego, a także dyrektorów poszczególnych szkół i rodziców uczniów – jeżeli zaistniała sytuacji spowoduje spóźnienie w przybyciu uczniów na zajęcia lub przy ich odbiorze po zajęciach. 7. Dowóz uczniów do szkół musi odbywać się dwoma pojazdami dopuszczonymi do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1260) oraz spełniać parametry techniczne nie gorsze niż określone poniżej: POJAZD I (realizujący jeden kurs dowozowy i dwa kursy odwozów): a) pojazd typu bus, dostosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym posiadający minimum 2 miejsca dla dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim, dopuszczalne jest aby jeden wózek przewożony był złożony. b) wyposażony w siedzenia z pasami bezpieczeństwa, sprawny technicznie (posiadający aktualne badania techniczne), c) wyposażony w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do pojazdu – winda lub podnośnik. d) wyposażony w szerokokątny (min. 150°) wideorejestrator o minimalnej rozdzielczości 1280 x 720 z możliwością zapisu dźwięku i obrazu w warunkach niskiego naświetlenia – skierowany na wszystkich pasażerów wraz z kierowcą. e) Liczba miejsc siedzących minimum 20. POJAZD II (realizujący wyłącznie jeden kurs dowozowy): a) pojazd typu bus, b) wyposażony w siedzenia z pasami bezpieczeństwa, sprawny technicznie (posiadający aktualne badania techniczne), c) wyposażony w szerokokątny (min. 150°) wideorejestrator o minimalnej rozdzielczości 1280 x 720 z możliwością zapisu dźwięku i obrazu w warunkach niskiego naświetlenia – skierowany na wszystkich pasażerów wraz z kierowcą. d) Liczba miejsc siedzących minimum 18. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania nagrań z wideorejestratora przez okres dwóch tygodni. 9. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za ewentualne wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością wykonawcy. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przewoźnika w zakresie świadczonych usług, szczególnie w pełnym zakresie odpowiedzialności, ubezpieczenie wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym także szkód komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadamiania zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w tym w wyniku których nastąpiły przypadki zranienia i śmierci pasażerów, jak również wystąpienia innych zagrożeń dla funkcjonowania komunikacji zbiorowej, a także do przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w pieniądzu w wysokości 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych) Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę oraz godzinę zaksięgowania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Na adres: Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście, 11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 19 , WBS O/Dobre Miasto Nr rachunku: 34 8857 1041 3004 0400 2453 0039
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1) Wykonawca musi wykazać: Licencje / Zezwolenie na podejmowanie i wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydawaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r. (Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 2) Wykonawca będzie dysponował: 1) Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) na stanowisko kierowcy – osoba, która spełnia wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r. (Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.), posiada odpowiednie uprawnienia (w tym świadectwa kwalifikacji uprawniające do przewozu osób). 2) Odpowiednim potencjałem technicznym: a) dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2017r. Dz. U. poz. 128), tj.: pojazdami typu bus przeznaczonymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającym parametry techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział IV SIWZ) oraz złoży informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami (należy podać podstawę do dysponowania, np. własność, najem, dzierżawa, leasing, użyczenie, inne) 3) Wykonawca powinien przedstawiać kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie. 4) Wykonawca powinien przedstawić kopie świadectwa homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich lub świadectwo homologacji pojazdu oraz badania stacji diagnostycznej z potwierdzeniem, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu, jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich. 3. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach