Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Międzychodzie w roku szkolnym 2012/2013

Gmina Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23 23
    64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
    REGON: 63125896800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kwilcz.pl/bip/zamowienia-publiczne/urzad-gminy1.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Międzychodzie w roku szkolnym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewozy będą odbywały się w dniach realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z harmonogramem dowozów. W okresie ferii letnich i zimowych oraz podczas przerw świątecznych w pracy szkoły, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych zgodnie z harmonogramem dowozów Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do przewozów pasażerskich wraz z kierowcami i opiekunami. Autobus musi spełniać wszystkie warunki i wymagania określone w obowiązujących przepisach dla autobusów szkolnych oraz posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania dodatkowych przeglądów stanu technicznego pojazdów niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów ustawy o ruchu drogowym. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kwilcz na trasie z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia - zgodnie z określonymi poniżej wymogami - we wszystkie dni funkcjonowania szkoły, która umożliwia dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki w roku szkolnym 2012/2013. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Zakres zamówienia: 1) Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny i obowiązek nauki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Międzychodzie, ul. Gwardii Ludowej 6B, 64 - 400 Międzychód. 2) Dowozy mogą odbywać się pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci. 3) Wykonawca ma obowiązek ustalić w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram dowozów i odwozów (szczegółowe godziny kursów opracowane na podstawie tygodniowego rozkładu zajęć przedszkolnych oraz planu zajęć szkolnych przedłożonych przez dyrektora szkoły). Harmonogram będzie miał formę załącznika do umowy, a ilość przejazdów w poszczególnych dniach będzie uzależniona od godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych przez poszczególne klasy. 4) Szczegółowy harmonogram dowozów powinien być ustalony ostatecznie do dnia 30 września br. i powinien zawierać szczegółowy opis tras (liczba realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami, liczbę dowożonych dzieci na poszczególnych trasach i szczegółowe godziny kursów). 5) Dziecko powinno być dowiezione do szkoły (przedszkola) w takim czasie, aby mogło rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów i odwozów. 6) Na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2012/2013 do korzystania z dowozów uprawnionych jest 12 dzieci, zgodnie z poniższą tabelą: Miejscowość Liczba dzieci Uwagi Lubosz 4 x Wituchowo 1 x Kwilcz 6 x Rozbitek 1 x Razem 12 x 7) Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci i musi posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych dzieci (+/- 30%). Zmniejszenie lub zwiększenie liczby dzieci powoduje konieczność zmiany przez Wykonawcę pojazdu na pojazd o większej lub mniejszej liczbie miejsc, aby każde dziecko miało zagwarantowane miejsce siedzące. 9) Przybliżona liczba kilometrów na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2012/2013. Dojazd do szkoły Powrót ze szkoły L.p. Trasa L. km L.p. Trasa L. km Od Do Od Do 1 Lubosz Wituchowo 6 1 Międzychód Rozbitek 16 2 Wituchowo Kwilcz 6 2 Rozbitek Kwilcz 2 3 Kwilcz Rozbitek 2 3 Kwilcz Wituchowo 6 4 Rozbitek Międzychód 16 4 Wituchowo Lubosz 6 Razem 30 Razem 30 Dzienna liczba kilometrów: 60 11) Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich. 12) Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. Zarówno ilość kilometrów, jak i ilość dzieci w każdej chwili może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dotyczącej wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki oraz organizacji pracy szkoły. Zmiana liczby dowożonych dzieci może wiązać się z koniecznością zmiany harmonogramu dowozów polegającej na ustanowieniu dodatkowych tras lub ich zmniejszeniu. 13) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 14) Zmiana trasy powinna być dokonana na piśmie i za zgodą Zamawiającego. W przypadku wykonania krótszych tras w poszczególnych dniach Zamawiający ma prawo do weryfikacji trasy w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania informacji o zaistniałej sytuacji. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o czasowej lub stałej rezygnacji ucznia z dowozu. W przypadku absencji ucznia spowodowanej chorobą, liczba kilometrów w ostatecznym rozliczeniu ulega odpowiednio umniejszeniu pod warunkiem, że liczba nieobecność ucznia wpływa na zmianę liczby kilometrów (np. tylko 1 uczeń dowożony jest z danej miejscowości). 15) W przypadku konieczności dokonania zmiany tras w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, wynikłą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. trwała lub czasowa zmiana organizacji ruchu lub zmiany miejsc realizacji obowiązku szkolnego przez dowożonych uczniów, a tym samym zmiany liczby dzieci, strona będąca inicjatorem zmian niezwłocznie informuje drugą stronę umowy o tym fakcie. W przypadku braku uwag, propozycja wchodzi w życie po podpisaniu stosownych dokumentów zmieniających postanowienia umowy w tym zakresie.W przypadku zgłoszenia uwag, Wykonawca zobowiązany jest stawić się niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego w celu uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego ostatecznej wersji zmian. 16) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą o Transporcie drogowym oraz ustawą Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł ( jeden tysiąc zł ) 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). f) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego o/Kwilcz Konto: 47 9082 0005 4200 0114 2000 0020 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Międzychodzie w roku szkolnym 2012/2013. 3) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Kwilcz , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz w sekretariacie pok. 14. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych i musi z niego wynikać obowiązek zapłaty wadium bez zastrzeżeń, na żądanie Zamawiającego. Uwaga: Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kwilcz.pl/bip/zamowienia-publiczne/urzad-gminy1.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach