Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-110 Damasławek, Rynek 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2613611 , fax. 067 2613627
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8 8
    62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2613611, fax. 067 2613627
    REGON: 00053316200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozu dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w okresie od 02.09.2013 r. do 26.06.2015 r. na terenie gminy Damasławek. Dowozy oraz odwozy dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, Szkoły Podstawowej w Niemczynie i Publicznego Przedszkola w Damasławku z oddziałami zamiejscowymi, winny być realizowane w dni zajęć szkolnych. Dowozy powinny być ukończone do godz. 08:40 (szkoła i przedszkole w Niemczynie), 07:55 (szkoła i przedszkole w Damasławku), natomiast odwozy powinny rozpoczynać się o godz. 12:40 a zakończyć o godz. 15:20. Zgodnie z planami tras przejazdów łącznia ich długość w ciągu dnia wynosi ok 305 km. Ilość tras, odległość oraz godziny przewozu w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. Nie przewiduje się zwiększenia ilości kilometrów. Dopuszcza się zmiany godzin przywozów i odwozów w przypadkach zmiany dziennego planu lekcji. W przypadkach każdorazowej zmiany dziennego planu lekcji na wezwanie koordynatorów wskazanych w umowie, w ciągu jednej godziny lekcyjnej tj. 45 minut od wezwania, Przewoźnik (Wykonawca) zobowiązany jest do podstawienia równocześnie o jeden pojazd więcej. Wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 29 sierpnia 2013 r. harmonogram określający odległość oraz godziny przewozów na poszczególnych trasach, uwzgledniający plan zajęć szkolnych w celu akceptacji. Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdów z przystanków końcowych, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia. Liczba dzieci i młodzieży przewożonych na poszczególnych trasach może ulec zmianie. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie przewozu. W przypadku awarii autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na własny koszt. Wykonawca winien określić wartość wykonania usługi określając cenę za jeden kilometr trasy przewozu w tym: Cena netto za 1 km + podatek VAT = cena brutto. Oferta powinna obejmować realizację całego zamówienia. Cena jednostkowa powinna być określona z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent stosuje. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę, która będzie podstawą do określania ceny brutto za 1 km przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Waloryzacja (podwyżka lub obniżka) przyjętej ceny netto za 1km przewozu możliwa będzie w przypadku zmiany ceny zakupu 1 litra oleju napędowego, nie częściej jednak niż jeden raz na kwartał, po uprzednio przeprowadzonych rokowaniach na wniosek Wykonawcy lub z inicjatywy Zamawiającego. Ustalona cena waloryzowana będzie od kwoty zmiany ceny netto zakupu 1 litra oleju napędowego zgodnie z informacjami rynkowymi publikowanymi na stronie www.orlen.pl. Szczegółowy opis trans zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach