Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkoły w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Godkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 14-407 Godkowo, Godkowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 249 72 10 , fax. 55 249 72 57
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godkowo
    Godkowo 14
    14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 249 72 10, fax. 55 249 72 57
    REGON: 17074806300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.godkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkoły w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do szkoły w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje Szkołę Podstawową w Godkowie (z oddziałem przedszkolnym) oraz szacunkową liczbę dzieci – 67 dzieci. 3) Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, uwzględniając odpowiednie przeszkolenie osób w zakresie opieki. 4) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.). 5) Przewozy obejmujące dowóz i odwóz uczniów odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy. 6) Przerwy w nauce: zimowa przerwa świąteczna, ferie zimowe, wiosenna przerwa świąteczna – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego. 7) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego ucznia. 8) Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 9) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszystkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. Do dnia 3 września 2019 r. oraz przed rozpoczęciem II semestru (letniego), Zamawiający przekaże aktualny wykaz uczniów dojeżdżających, a Wykonawca dokona ponownego przeliczenia wynagrodzenia w oparciu o stawki poszczególnych biletów miesięcznych. 11) Trasy dziennych przewozów w roku szkolnym 2019/2020 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: 5. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowca autobusu, b) opiekun. Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w terminie do 20 dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Każdy kolejny dzień opóźnienia skutkował będzie naliczeniem kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, na podstawie art. 91 ust 3a ustawy – wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach