Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82325 Markusy, Markusy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 394 351 , fax. 552 394 352
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82
    82325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 394 351, fax. 552 394 352
    REGON: 17074812300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2016/2017 CPV:60100000-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie gm. Markusy w roku szkolnym 2016/2017 (w okresie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r.) taborem Wykonawcy w dniach nauki szkolnej. Dowóz realizowany będzie na podstawie biletów miesięcznych. 3.Linie komunikacji muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły w dniach nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy. 4. Wykaz linii komunikacyjnych, rozkład jazdy i lokalizacja przystanków musi być uzgodniona z Zamawiającym. W ten sam sposób mogą być wprowadzane zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowozu i rozwozu dzieci, jeżeli uzna to za konieczne ze względu na potrzeby szkoły – zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. 5.Zamawiający szacuje liczbę dowożonych dzieci na 411 osób. Szczegółowe zestawienie liczby dzieci dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz ten może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości, najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. O rozpoczęciu dowożenia dziecka w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego dziecka. Wykonawca dostarczy bilety miesięczne do szkół najpóźniej na 2 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji zamówienia. W pierwszym miesiącu realizacji usługi dopuszczone jest dostarczenie biletów na początku miesiąca. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych dzieci oraz zmiany liczby przewożonych dzieci na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły. 6. Zamówienie obejmuje swym zakresem dowóz dzieci do szkół znajdujących się na terenie gm. Markusy (Szkoła Podstawowa w Zwierznie w tym oddział przedszkolny, Szkoła Podstawowa w Żurawcu w tym oddział przedszkolny, Gimnazjum w Stankowie) oraz ich rozwóz do domów w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. Wykonawca zapozna się z każdą trasą dowozu dzieci i na własną odpowiedzialność ustali odległości, na podstawie, których określi ceny biletów miesięcznych dla dzieci. Zamawiający szacuje długość trasy przewozu w skali 1 tygodnia na 2008,20 km. Zamawiający, dla pokazania tras dowozów, przekazuje przykładowy harmonogram dowozów (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i rozwozu dzieci oraz może wystąpić konieczność zmiany tras wg potrzeb. 7.Godziny rozpoczęcia nauki w szkołach oraz godzina rozpoczęcia rozwozu: a) Gimnazjum w Stankowie: 7:30 (rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około godziny 6:30), b) Szkoła Podstawowa w Zwierznie: 8:20 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), c) Szkoła Podstawowa w Żurawcu: 8:40 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), d)rozpoczęcie rozwozów około godz. 13. 8. Zamawiający wymaga, aby liczba autobusów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach była wystarczająca dla wszystkich przewożonych dzieci według imiennego wykazu sporządzonego przez Zamawiającego oraz ewentualnie według wykazu dodatkowego, jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia jakiegoś dziecka w trakcie danego miesiąca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dojazdy na podstawie tych samych biletów miesięcznych w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych. 9. Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.). 10. Wykonawca zapewnia w każdym autobusie w trakcie przewozu opiekę nad dziećmi, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.17 ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.). Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. 11.W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż + 5 stopni C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy. 13. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgodnienie z Zamawiającym miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu autobusu, a ich lokalizacja musi uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy i zapewnić bezpieczeństwo podróżujących dzieci oraz innych użytkowników drogi. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgodne z przepisami oznakowanie przystanków. Zamawiający wymaga zachowania lokalizacji przystanków jak w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od września do grudnia 2016r. 14. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): a) kierowanie autobusami, b) świadczenie opieki nad dziećmi, o której mowa w pkt III ppkt 10 SIWZ przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 16.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 17. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 18. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 19.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 20. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonywania zamówienia. 21.Termin płatności za wykonanie usługi nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. Termin płatności stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach