Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta w roku szkolnym 2017/2018

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14405 Wilczęta, Wilczęta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 496 504, , fax. 552 496 503
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84
    14405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 496 504, , fax. 552 496 503
    REGON: 54375200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta w roku szkolnym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osobowego – dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta. Usługa obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Słobitach oraz do Szkoły Podstawowej w Nowicy korzystającej z dwóch budynków w Wilczętach i w Nowicy, a także odwóz dzieci po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania. 2. Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi. 3. Trasy dowozu i odwozu oraz wstępne godziny zamieszczone są w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z dyrektorami szkół w porozumieniu z Zamawiającym. 4. Dzienna ilość kilometrów przewozu wynosi ok. 480 km (oraz dodatkowo w każdym tygodniu ok. 241 km) – szacunkowa roczna ilość kilometrów ok. 91977. 5. Zamawiający zapłaci Przewoźnikowi za faktycznie przejechane kilometry, po cenie jednostkowej za 1 km podanej w ofercie. 6. Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozów. 7. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie środka transportu Wykonawca zabezpieczy autobus zastępczy, spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. 8. Zamawiający nie precyzuje ilości i wielkości pojazdów do wykorzystania przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wystawienia takiej ilości pojazdów, która realnie umożliwi przewiezienie liczby uczniów, wskazanej w opisie poszczególnych tras dowozu, z zapewnieniem miejsc siedzących dla uczniów oraz nieodpłatnego miejsca siedzącego dla opiekuna uczniów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 10. Miejsce wsiadania i wysiadania uczniów odbywa się na przystankach i punktach przystankowych określonych przez Zamawiającego. 11. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić wykaz przejechanych kilometrów, który będzie potwierdzany przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego. Miesięczny raport przejazdów stanowić będzie załącznik do wystawionej faktury, jako dowód potwierdzający wykonanie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary nr rachunku 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium. Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta 2017-2018.” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wymaganym pojazdem, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1907 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Pisemne zobowiązanie lub inny dokument podmiotów o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP) – załącznik nr 11 do SIWZ 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach