Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Słupca w roku szkolnym 2009/2010.

Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2743646 , fax. 063 2743646
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca
    ul. Sienkiewicza 16 16
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2743646, fax. 063 2743646
    REGON: 31023130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Słupca w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Słupca. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych sześć sprawnie technicznych autobusów do dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto i liczby przejechanych kilometrów. Długość dziennej trasy dowozów wynosi w zależności od potrzeb od 500 kilometrów do 618 kilometrów. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie powinna być mniejsza niż 42 . Dokładna liczba osób, godziny przewozu i odwozu zostaną określone Wykonawcy w terminie do dnia 25.08.2009 r. i mogą ulegać zmianie. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów (zob. zał. nr 1 do umowy). Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4.400,00,- zł. (słownie:cztery tysiące czterysta złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 10 1090 1216 0000 0000 2101 7508 . 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą przed upływem terminu otwarcia ofert, na adres Zamawiającego podany w Części I niniejszej specyfikacji. 7.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.Wykonawca, którego oferta jest niezabezpieczona wadium zostaje wykluczony z postępowania. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 11. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3 ) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli Wykonawca nie uzupełnił dokumentów art.46 ust.4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to jest posiadają licencję na podejmowanie i wykonywanie transportu drogowego, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, to jest wykonali co najmniej jedną usługę dotyczącą przewozu dzieci do szkół o łącznej wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3)Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, to jest zapewniają co najmniej sześć autobusów posiadających aktualne badania techniczne lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. sześcioma kierowcami posiadającymi uprawnienia przewidziane prawem - dokumenty stwierdzające uprawnienia do kierowania autobusem (kategoria D) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeniem art.26 ust.3. 3.W przypadku gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie /konsorcjum, spółka cywilna/, warunki: 1)określone w Części V pkt 1 ppkt 1 i 6 muszą spełnić wszystkie podmioty z osobna wchodzące w skład konsorcjum bądź spółki cywilnej; 2)określone w Części V pkt 1 pkt od 2 do 5 mogą spełniać tylko niektóre z nich, aby warunki były spełnione sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie podmiotów w ramach konsorcjum bądź spółki cywilnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 2)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, jakie posiada Wykonawca - załącznik nr 3; 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4; 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przewozu dzieci do szkół, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5; 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)Licencję na podejmowanie i wykonywanie transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - prawo jazdy kategorii D na prowadzenie autobusów; 8)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeniu Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) Dokument pełnomocnictwa jeśli Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych oraz kodeksu cywilnego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z umową, wypisem KRS, zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 13) Zaparafowany na każdej stronie przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 - załącznik nr 6. 14) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach