Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Mikołajki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2020/2021.

Gmina Mikołajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 219 050 , fax. 874 219 099
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
    ul. Kolejowa 7
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 219 050, fax. 874 219 099
    REGON: 52789400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Mikołajki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2020/2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i przedszkoli w dni nauki szkolnej z terenu Gminy Mikołajki do placówek wskazanych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2020r do końca roku szkolnego w czerwcu 2021r. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i przedszkoli w dni nauki szkolnej z terenu Gminy Mikołajki do placówek wskazanych w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2020r do końca roku szkolnego w czerwcu 2021r. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki przewożonym uczniom, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy załączonym do niniejszej siwz. Pod pojęciem „opieka” nad uczniami rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach tj. 1) Przebywanie wewnątrz pojazdu w trakcie realizacji usługi. 2) W trakcie wsiadania dzieci, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera przednie drzwi i pomaga dzieciom w zajęciu miejsc. Zapina dzieciom pasy bezpieczeństwa. 3) Po zamknięciu drzwi pojazdu oraz sprawdzeniu, czy wszystkie dzieci zajęły miejsca i mają zapięte pasy opiekun przekazuje sygnał kierowcy do kontynuowania jazdy. 4) W trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe. 5) W trakcie wysiadania dzieci, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i pomaga wysiadać dzieciom przekazując je nauczycielowi lub pracownikowi szkoły (w przypadku dowozu) lub rodzicom lub innym upoważnionym osobom dorosłym (w przypadku odwozu). 6) Po wyjściu wszystkich dzieci w danym miejscu wysiadania, opiekun zajmuje miejsce w pojeździe i daje sygnał kierowcy w celu kontynuowania jazdy. 7) Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się pojazdu w pierwszym miejscu rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatnie dziecko w miejscu zatrzymania kończącym odwóz. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia ma obowiązek zabezpieczyć taką liczbę środków transportu i o takiej liczbie miejsc siedzących , aby każdy uczeń miał zapewnione miejsce siedzące. Zadanie nr 1 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Olszewie i dwa odwozy po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów. Dowóz dzieci najwcześniej na godzinę 7.30 (z msc. Woźnice), pozostałe dzieci z następujących miejscowości: Grabówek, Grabówka, Górkło na godzinę 8.05. ( zajęcia zaczynają się o 8.15). I odwóz dzieci odbywa się o godzinie 13.00, we wszystkich kierunkach, II odwóz o godzinie 14.40 , w czwartek o 15.30, Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 32 dzieci. Zadanie nr 2 i 3 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Mikołajkach i dwa odwozy po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów. Dowóz uczniów najwcześniej na godzinę 7.45 (zajęcia zaczynają się o 8.00) z następujących miejscowości: Grabówek, Pszczółki, Kolonia Mikołajki, Tałty, Stawek, Baranowo, Zełwągi, Lubiewo, Stare Sady, Nowe Sady, Prawdowo, Mikołajki (ul. Leśna) I odwóz dzieci odbywa się o godzinie 12.45 ( wystarczy jeden duży autobus), we wszystkich kierunkach z wyłączeniem Pszczółek i Grabówka, II odwóz o godzinie 14.30 we wszystkich kierunkach ( dwa autobusy) z wyłączeniem Baranowa. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 91 dzieci. Zadanie nr 4 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Baranowie i dwa odwozy po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów. Dowóz uczniów najwcześniej na godzinę 7.30 z miejscowości Jora Wilka, Cudnochy Faszcze oraz na godz. 7.50 (zajęcia zaczynają się o 8.00) z następujących miejscowości: Śmietki, Inulec, Zełwągi. I odwóz dzieci odbywa się o godzinie 12.40, (z pominięciem Jory Wielkiej) we wszystkich kierunkach, II odwóz o godzinie 14.30 we wszystkich kierunkach. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może – 35 dzieci Razem szacunkowa liczba dowożonych dzieci w każdym miesiącu wynieść może – 158 dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wykonywania krajowego drogowego przewozu osób tj. zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach