Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020

Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 91
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk
    Tadeusza Kościuszki 28A
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 91
    REGON: 79022472700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu do szkół, przedszkoli, punktów przedszkolnych i odwozu po zajęciach, dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ełk, bądź zamieszkałych w obwodzie szkoły na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania z pojazdu w roku szkolnym 2019/2020. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - rozliczenia w walutach obcych, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp - udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 4. Zamawiający informuje, ze przewiduje i dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości dowożonych dzieci oraz tras dowozu. 5. Kod CPV 60.10.00.00 - 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 6. Zamówienie podzielone zostało na 6 zadań do realizacji których wymaganych jest minimum 8 autobusów i 3 busy: - 1 autobus z ilością miejsc siedzących - 55 - 2 autobusy z ilością miejsc siedzących - 48 (w tym jeden rezerwowy) - 1 autobus z ilością miejsc siedzących - 46 - 4 autobusy z ilością miejsc siedzących - 42 - 1 bus z ilością miejsc siedzących - 14 - 2 busy z ilością miejsc siedzących - 6 Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsc siedzących, dostosowanych do stanu technicznego dróg na terenie Gminy Ełk. Zadanie nr 1 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bartosze, Judziki, Mołdzie, Guzki, Buniaki, Rękusy, Ruska Wieś, Talusy, Talusy Osada. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 68 dzieci w tym 4 dzieci do punktu przedszkolnego. Zadanie nr 2 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ełku i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk, Regielnica, Sordachy, Koziki, Giże, Kałęczyny, Regiel. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 55 dzieci w tym 6 do punktu przedszkolnego i 2 do SOSW w Ełku. Zadanie nr 3 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Woszczelach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Guzki, Rożyńsk, Rogalik, Rogale, Skomack Wielki Osada, Rogale kolonia, Grabnik Osada, Grabnik, Grabnik Kolonia, Siedliska, Chrzanowo. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 83 dzieci w tym 9 do punktu przedszkolnego. Zadanie nr 4 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bajtkowo, Rostki Bajtkowskie, Ciernie, Niekrasy, Śniepie, Borki, Bobry, Zdunki, Mąki, Mącze, Mostołty, Karbowskie, Nowa Wieś Ełcka - Szosa Bajtkowska, Chruściele, Szarek, Szarejki, Maleczewo, Barany, Pistki, Białojany, Rymki, Zdedy, Suczki, Tracze. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 182 dzieci w tym 10 dzieci do przedszkola. Zadanie nr 5 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Lecha Aleksandra Kaczyńskiego w Chełchach i odwóz po skończonych zajęciach do miejscowości Przykopka. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 13 dzieci. Zadanie nr 6 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Janisze, Przytuły, Przytuły Kolonia. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 4 dzieci. Razem szacunkowa liczba dowożonych dzieci w każdym miesiącu wynieść może - 405 dzieci, w tym 29 do przedszkola i punktu przedszkolnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie dowoził uczniów w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn np. uroczystości szkolne. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów co najmniej na 1 dzień przed planowaną zmianą. 2) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu z ilością miejsc siedzących odpowiadającą ilości przewożonych dzieci, zgodną z wykazem pojazdów przedstawionym w formularzu ofertowym Wykonawcy. W przypadku zwiększenia się ilości dzieci z dniem rozpoczęcia zajęć szkolnych - zapewnienie wszystkim dzieciom miejsc siedzących w autobusie. 3) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie średniej ceny brutto 1 biletu miesięcznego na wszystkie zadania. 4) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia. 5) Wykonawca podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania. 6) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 7) Zamawiający najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów, na poszczególne zadania. 8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z imiennym wykazem uczniów. 9) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów. 10) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 11) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 12) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych. W przypadku konieczności zakupu dodatkowego biletu po 15 dniu miesiąca, wykonawca obciąży zamawiającego połową ceny zakupionego biletu. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, w tym rozkładu jazdy, o którym mowa w punkcie 7 podpunkt 15 opisu przedmiotu zamówienia, które są uzależnione od organizacji zajęć szkolnych, rozkładu zajęć lekcyjnych oraz nieprzewidzianych zdarzeń na drogach. 15) Ilość kursów i rzeczywiste godziny odwozu dzieci po zajęciach ustalone zostaną po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów odwozu. 16) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi projektowany rozkład jazdy autobusów i busów, spełniający wymagania co do organizacji i realizacji dowozu uczniów określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 17) Transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna. 18) W przypadku pozostawania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców gminy poprzez sprzedaż biletów. 19) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 20) W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób, wykonawca w terminie 14 dni od dnia obowiązywania umowy, tj. od 2 września 2019 r. przedstawi wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego (kierowcy i opiekunowie). Wykaz będzie obejmował wskazanie osoby z imienia i nazwiska oraz wskazanie rodzaju wykonywanych czynności. 21) Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w podpunkcie 21, wzywając go na piśmie do przekazania informacji w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności wskazanych przez Zamawiającego przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 5 000 zł. 22) Zamawiający wymaga, aby wykonawca do realizacji umowy zatrudnił: a) kierowców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym, b) opiekunów do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. 22) Zamawiający zakres kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określił w projekcie umowy § 3 ust. 8. 23) Zamawiający sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określił w projekcie umowy § 5 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45 ust. 6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości - 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy zł) 2. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie CUW, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk z dopiskiem „Wadium w przetargu - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk”, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę winien w szczególności określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach