Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej Zameczek do obowiązujących przepisów - etap IIIa

Dom Pomocy Społecznej "Zameczek" w Kuźni Nieborowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-144 Żernica, ul. Knurowska 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2351630
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek" w Kuźni Nieborowskiej
    ul. Knurowska 13 13
    44-144 Żernica, woj. śląskie
    tel. 032 2351630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpszameczek.isn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej Zameczek do obowiązujących przepisów - etap IIIa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest dostosowanie pomieszczeń DPS Zameczek do obowiązujących przepisów polegające na przebudowie wnętrz budynku: 1. Roboty ogólnobudowlane: - przebudowa pomieszczeń na poziomie piwnic, parteru 1 i 2 piętra - wykonanie wyburzeń i zamurowań w ścianach istniejących oraz wykonanie nowych ścianek działowych, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej i i wspomaganej mechanicznie - ocieplenie wełną mineralną stropu nad 2 piętrem, - ocieplenie połaci dachowej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej. 2. Roboty instalacyjne: - przebudowa instalacji c.o., - przebudowa instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody - przebudowa instalacji kanalizacyjnej - przebudowa instalacji elektrycznej. Zakres prac stanowi część etapu III modernizacji obiektu i dlatego nazwano go etapem III A. Zakres niniejszego postępowania dotyczy tylko i wyłącznie prac związanych pomieszczeniami 0.12, 0.13, 1.27, 1.28, 1.29, 1.30, 2.8, 2.14, 2.23, 2.25, 2.26, 2.27, 2.28, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.7, 3.14, 3.24, 3.25, 3.26, 3.27 Wykonawca udzieli gwarancji w następującym zakresie: - roboty budowlane - 5 lat od daty odbioru końcowego, - urządzenia - zgodnie z okresem zamieszczonym w kartach gwarancyjnych wystawionych przez producentów tych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, d) dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót elektrycznych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełniania/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencji. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d) zaświadczeń stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (zamawiający dopusza również złożenie nieaktualnego zaświadczenia i dowodu opłaty składki członkowskiej), e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpszameczek.isn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach