Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną – zadanie nr 55029

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60967 Poznań, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 573 323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki
    60967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 573 323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.mil.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną – zadanie nr 55029
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zadanie nr 55029 Ruchocinek – „Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną, obejmuje między innymi: OPIS BUDYNKU Budynek nr 1 w kompleksie wojskowym 4577 Ruchocinek jest obiektem nadziemnym, zagłębionym i przeznaczonym do zapewnienia właściwej pracy i eksploatacji sprzętu radiolokacyjnego oraz zapewnienia właściwych warunków socjalno-bytowych dla żołnierzy pełniących całodobowe dyżury bojowe. Przebudowywany budynek jest jednokondygnacyjny, przykryty warstwą humusu. Wymiary budynku w części nadziemnej będą wynosić: 13,20m x 29,47m, a wysokość całkowita 4,25m. Projektowane są 2 wejścia do budynku, jedno istniejące i jedno w miejscu zamurowanych drzwi garażowych. Układ konstrukcyjny Fundamenty - ławy fundamentowe, żelbetowe. Ściany nośne - ściany w części głównej żelbetowe monolityczne, wykończenie wewnętrzne - tynk cementowo-wapienny. Na zewnątrz ściany obsypane humusem. W części garażowej budynku ściany monolityczne żelbetowe prefabrykowane. Stropy - strop nad częścią główną monolityczny żelbetowy. Strop nad częścią garażową w postaci prefabrykowanych belek żelbetowych o wymiarach 20x30cm ułożonych obok siebie. istniejące projektowane ilość kondygnacji: 1 1 powierzchnia zabudowy budynku: 405,48 m2 405,48 m2 powierzchnia całkowita budynku: 405,48 m2 405,48 m2 powierzchnia użytkowa budynku: 332,20 m2 298,71 m2 kubatura budynku: 1723,29 m3 1723,29 m3 wysokość budynku: 4,25 m 4,25 m ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE: Zadanie polega na wykonaniu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku nr 1 w kompleksie wojskowym k-4577 w Ruchocinku na funkcję techniczno-biurową wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej, budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne, rozbudową sieci wodociągowej, budową zbiornika przeciwpożarowego wraz z placem manewrowym, budową kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do gruntu za pomocą urządzeń, rozbudową sieci elektroenergetyczniej niskiego napięcia oraz budową czterech płaszczyzn betonowych pod sprzęt. W ZAKRESIE ROBÓT PRZYGOTOWAWCZYCH wynajem kontenerów zabezpieczających dyżury bojowe Użytkownika obiektu na czas trwania inwestycji, w liczbie: kontenery socjalne (socjalno-biurowe) klimatyzowane z kontrolą dostępu na około 30 osób – 6 szt., w tym 1 dostosowany do przetwarzania informacji niejawnych – dostosowany do systemu DUNAJ; kontener socjalny (socjalno-biurowy) klimatyzowany z kontrolą dostępu – dla ochrony obiektu – na 6 osób – 1 szt.; kontener sanitarny – 1 szt. W ZAKRESIE PRZEBUDOWY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NR 1: prace rozbiórkowe i wyburzeniowe konieczne do przeprowadzenia prac wraz z wykonaniem zabezpieczeń, m.in.: demontaż drzwi, demontaż istniejących bram garażowych, wyburzenie części ścian wewnętrznych, wykonanie otworów w ścianach nośnych, demontaż kanałów kablowych i wentylacyjnych; przebudowa układu funkcjonalnego budynku wraz z remontem wszystkich pomieszczeń, w tym dostosowanie pomieszczenia sali bojowej dla potrzeb systemu DUNAJ do poziomu NATO SECRET, wykonanie kancelarii tajnej, kancelarii kryptograficznej, pomieszczenia SUFO, wykonanie pełnych węzłów sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego; zamurowanie otworów po zdemontowanych bramach garażowych; wymiana stolarki drzwiowej, okładzin podłogowych (w tym podniesienie poziomu posadzki w części pomieszczeń) i ściennych, wykonanie sufitów podwieszanych; zdjęcie warstwy humusu; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i stropu budynku; wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropu budynku (wraz z wymianą warstwy humusu, którą przykryty jest budynek); ponowne pokrycie budynku warstwą humusu; wykonanie wewnętrznych instalacji: instalacji wentylacji mechanicznej w całym obiekcie z dostosowaniem do funkcji hermetyzacji budynku; wykonanie wentylacji mechanicznej z funkcją filtrowentylacji; wykonanie instalacji grzewczo-chłodzącej – w całym obiekcie; wykonanie instalacji gaszenia gazem – w 6 pomieszczeniach; wykonanie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji likwidacji skażeń; wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i oświetleniowych (zasilanie, rozdział energii, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd i siły, ochrona przepięciowa, ochrona od porażeń prądem elektrycznych, instalacja odgromowa, uziemiająca i ekwipotencjalna, instalacja napięcia gwarantowanego); wykonanie systemu instalacji i sygnalizacji pożaru (SSP), telefoniczno-komputerową, instalacja nagłośnienia, instalacje ochrony zgodnie projektem tych instalacji, które są ujęte w dokumentacji niejawnej; budowa konstrukcji wsporczych dla urządzeń klimatyzacji; dostawa i montaż pierwszego wyposażenia; W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU: wykonanie przebudowy placów po stronie północnej i południowej budynku wraz z naprawą żelbetowych murków oporowych i schodów terenowych; budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne; rozbudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej, wraz z budową zbiornika przeciwpożarowego z placem manewrowym i placem pomocniczym przy zbiorniku pożarowym; budowa kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do gruntu; demontaż istniejących i ułożenie nowych sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia; montaż nowego oświetlenia zewnętrznego, regulacja pracy układu SZR w stacji transformatorowej, demontaż starego i budowa nowego układu pomiarowego, budowa baterii dławików do kompensacji mocy biernej pojemnościowej, wymiana przekładników prądowych w rozdzielni głównej; budowa czterech płaszczyzn pod sprzęt radiolokacyjny; PIERWSZE WYPOSAŻENIE: wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedstawi dokumentację techniczno-ruchową i przeszkoli osoby wyznaczone przez Użytkownika do obsługi. II. Na realizację robót budowlanych zadania 55065 ,,Modernizacja ogrodzenia wraz z obwodnicą oświetleniową kompleksu technicznego 3 brt Ruchocinek”. Według protokołu konieczności nr 42/2016. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA Wykonanie parkingu dla samochodów osobowych o powierzchni 1200 m2 z płyt typu Yomb uzyskanych od Zamawiającego; Wykonanie oświetlenia bramy wjazdowej; III. Na realizację robót budowlanych zadania 55064 „Budowa płaszczyzny betonowej do posadowienia przystawki antenowej RA-8 3 brt Ruchocinek”. Według protokołu konieczności nr 14/2016. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA Wykonanie wzmocnienia placu manewrowego poprzez ułożenie płyt typu Yomb uzyskanych od Zamawiającego na powierzchni 200 m2. Montaż instalacji odgromowej nowo wybudowanej wiaty za pomocą pilonów wbitych w grunt przy każdym narożniku wiaty. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: Opracowania planu rozmieszczenia urządzeń ppoż. oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych. Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Prowadzenia obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonanie schematów liniowych pomieszczeń oraz obliczeń powierzchni podatkowej zgodnie z ustawą o podatkach i opłatach lokalnych. Wykonania pomiarów kontrolnych instalacji. Przygotowania i wystawienia dowodów urządzeń zamontowanych na obiekcie. Przeszkolenia przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń. Przygotowania dokumentów i zgłoszenia urządzeń do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny. Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej w oparciu o dostarczony projekt budowlany i wykonawczy. Wykonania Ekspertyzy termograficznej izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych budynku. Wykonanie Świadectwa charakterystyki energetycznej. Oznakowania pomieszczeń wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi i odbojniki. Uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie Upoważnienia przedłożonego przez Zamawiającego. Wykonania i zamontowania przy wejściu głównym do obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru tablicę informacyjną o wymiarach 80 x 60 cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej (gr. 3 mm) lub granitu (gr. 2 – 3 cm). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnych do zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881); dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz inwentaryzacji schematycznej (szkiców liniowych) powstałych obiektów wraz z dokumentacją powykonawczą budowy, wykonanej zgodnie z załącznikiem nr 1. Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić cały obiekt do należytego porządku. Wszystkie materiału z rozbiórki podlegać będą komisyjnej weryfikacji i rozliczeniu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi i ochrony środowiska. Roboty należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 5/Z/17 IR-V.7840.3.135.2016.4 z dnia 25.01.2017 r. oraz w oparciu o dostarczoną dokumentację projektową. Na etapie składania oferty będzie możliwe przeprowadzenie wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace wymagane do realizacji zadania zgodnie z powyższym opisem, dokumentacją projektową i przedmiarami robót. Rozliczenie robót – ryczałtowe. Wszystkie roboty budowlane/branżowe należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Zał. nr 1 – zalecenia do wykonywania prac geodezyjnych na terenach zamkniętych, asortyment: geodezyjna inwentaryzacja obiektów. UWAGA Zakres prac wymieniony w Protokołach konieczności nr 42/2016 i 14/2016 należy wykonać i fakturować do dnia 15.10.2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli spełni wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2016.1167) w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”, w tym: - zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu teleinformatycznego, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. - posiada Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia. Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „POUFNE” i zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wniosku każdy Wykonawca musi dołączyć: a) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:  aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia  wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego. Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu zarówno do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jak i do oceny spełnienia kryteriów selekcji.  Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ust. 2 lit. c – załącznik nr 4 do Ogłoszenia,  oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 9 do Ogłoszenia,  oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych – załącznik nr 10;  kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia b) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:  aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia,  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) ponadto:  Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym – załącznik nr 1 do Ogłoszenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę),  Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu – załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot),  pełnomocnictwo: • dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, • w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach