Przetargi.pl
Dostosowanie infrastruktury zewnętrznej do wymogów bezpieczeństwa oraz efektów architektonicznych po termomodernizacji.

Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. K. Szymanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8422214 , fax. 0-33 8422214
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. K. Szymanowskiego
    ul. Wysokie Brzegi 1
    32600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8422214, fax. 0-33 8422214
    REGON: 27797700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm-oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot o którym mowa w art.3 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie infrastruktury zewnętrznej do wymogów bezpieczeństwa oraz efektów architektonicznych po termomodernizacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostosowanie infrastruktury zewnętrznej do wymogów bezpieczeństwa oraz efektów architektonicznych po termomodernizacji” wykonane w trybie „Zaprojektuj i Wybuduj”. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: a) Opracowanie kompletnego projektu budowlano – wykonanego , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 , pozostałymi dokumentami Zamawiającego, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 roku poz. 1202 j.t) a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentację projektowa należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, która obejmować będzie: - projekt budowlano-wykonawczy, - przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót – jeżeli wymagane, - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – jeżeli wymagane, - uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych, - sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji, - przedłożenie opracowanego projektu budowlano-wykonawczego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, - zgłoszenie robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego – jeżeli wymagane, - wykonanie dokumentacji powykonawczej – jeżeli wymagane, - sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jeżeli wymagane, b) Wykonanie robót budowlanych, roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. - przejęcie od Zamawiającego placu budowy, - wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń, - wykonanie robót budowlanych 2. Wspólny słownik zamówień CPV Projektowanie: 71000000-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 71200000-0 – usługi architektoniczne i podobne, 71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego, 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71240000-2 – usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe, 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71400000-2 – usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu, Roboty budowlane: 45000000-7 – roboty budowlane, 45214200-2 – roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę, 45113000-2 – roboty na placu budowy, 45111000-8 – roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45112000-5 – roboty w zakresie usuwania gleby, 45232410-9 – roboty w zakresie kanałów ściekowych, 33141642-2 – akcesoria do drenażu, 43124100-9 – drenaż. 45233250-6 - roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45111291-4 - roboty w zakresie zagospodarowania terenu 3. Funkcje i cele przedsięwzięcia Założeniem przedsięwzięcia jest dostosowanie infrastruktury zewnętrznej do wymogów bezpieczeństwa oraz efektów architektonicznych po termomodernizacji. Obejmuje ono zakres prac związanych z odnowieniem dziedzińca i placu zaplecza gospodarczego. Ogół podjętych działań ma na celu ukształtowanie przestrzeni, nadając jej funkcję reprezentacyjną i użytkową. Wykonanie prac związanych z wymianą nawierzchni dopełni umieszczenie elementów małej architektury. Realizacja przedsięwzięcia zapewni przestrzeń wypoczynkową zlokalizowaną na dziedzińcu. Nowy plac będzie mógł być wykorzystany jako scena dla koncertów plenerowych. - funkcja reprezentacyjna – ogół działań mających na celu odnowienie dziedzińca i zaplecza gospodarczego dopełni budynek szkoły, kształtując atrakcyjne otoczenie, - funkcja integrująca – organizacja zajęć i koncertów plenerowych, - funkcja wypoczynkowa – umieszczenie elementów małej architektury w obrębie odnowionego dziedzińca pozwoli ukształtować przestrzeń wypoczynkową, dając możliwość relaksu użytkownikom szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 06 sierpień 2018 r. do godz. 11:30 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Wysokie Brzegi 1, 32-600 Oświęcim 80 1010 1270 0060 2813 9130 0000 z podaniem tytułu: Wadium przetargowe na wykonanie zadania pn.: „Dostosowanie infrastruktury zewnętrznej do wymogów bezpieczeństwa oraz efektów architektonicznych po termomodernizacji w Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Karola Szymanowskiego w Oświęcimiu” Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłożony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.). 7 .Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 8 .Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9 .Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10 .Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy — Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach