Przetargi.pl
DOSTOSOWANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH DO WYMOGÓW PPOŻ W BUDYNKU INTERNATU

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, ul. PTR 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7336131 , fax. 0-62 7336132
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego
    ul. PTR 6 6
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7336131, fax. 0-62 7336132
    REGON: 00009969400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zspcku@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTOSOWANIE DRÓG EWAKUACYJNYCH DO WYMOGÓW PPOŻ W BUDYNKU INTERNATU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z: dostosowaniem dróg ewakuacyjnych do wymogów p.poż w budynku internatu przy ul. PTR 11. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: 1. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 2 szt. 2. Drzwi aluminiowe 2-skrzydłowe EI30 - 4 szt. 3. Witryna aluminiowa EI30 N1 - 2 szt. 4. Witryna aluminiowa EI30 N2 - 2 szt. 5. Okno dymowe - 1 szt. 6. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych niepalne - 43,16 m2 7. Hydranty wewnętrzne - 2 szt. 8. Roboty malarskie - 184,3 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jedentysiączłotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zspprzygodzice.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach