Przetargi.pl
„Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Żninie do potrzeb osób niepełnosprawnych”

Powiat Żniński ogłasza przetarg

  • Adres: 88400 Żnin, ul. Potockiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 031 100 , fax. 523 031 302
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
    ul. Potockiego 1
    88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 031 100, fax. 523 031 302
    REGON: 9235116200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatzninski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Żninie do potrzeb osób niepełnosprawnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Żninie do potrzeb osób niepełnosprawnych, w szczególności prace obejmujące: 1) przebudowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 2) przebudowę części pomieszczeń budynku w celu dostępu do szybu windy, 3) przebudowę pomieszczeń sanitarnych na parterze budynku w celu wykonania WC dla osób niepełnosprawnych, 4) budowę szybu windy dla osób niepełnosprawnych oraz montaż windy wraz z wymaganymi instalacjami, 5) skoordynowanie stosowanych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi: a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną, b) protokołem dopuszczenia do użytkowania, c) specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, według których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji i serwisu w okresie udzielonej gwarancji, 6) uruchomienia, testowania i zaprogramowania dźwigu według dyspozycji Zamawiającego, 7) uzyskania opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń, wymaganych przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, w tym do dokonywania niezbędnych uzgodnień i uzyskania akceptacji Zamawiającego, 8) uzyskania wszelkich innych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń, pozwoleń, zezwoleń niezbędnych dla uzyskania ostatecznego dokumentu formalno-prawnego sankcjonującego zakończenie prac, spełniającego wymagania przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1351 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zmianami), 9) konserwacji i serwisu urządzenia dźwigowego zgodnie z wymaganiami producenta, realizacji uwag i zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego dotyczących dźwigu, w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez wykonawcę, 10) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego (5 osób) w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 11) przygotowanie dokumentacji geodezyjnej - Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Zamówienie udzielone zostanie bez podziału na części, zgodnie z zakresem robót wynikających z dokumentacji technicznej tj. z: przedmiaru robót, projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1) projekt budowlany, 2) przedmiar robót, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ . 2. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) z postępowania oraz (o ile jest to niezbędne)pełnomocnictwo. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzać mają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach