Przetargi.pl
DOSTOSOWANIE BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH „AGAT” W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. CERVI 14 – DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH- KONTYNUACJA - 2017 r. Część 1. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁÓG ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W POKOJACH JEDNOSTEK MIESZKALNYCH Część 2. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁOGI, STOLARKI DRZWIOWEJ,SUFITU PODWIESZANEGO W SALI GIMNASTYCZNEJ – PARTER

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58560 Jelenia Góra, ul. Cervi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7552064 w.4026 , fax. 757 551 093
  • Data zamieszczenia: 2017-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze
    ul. Cervi 14
    58560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7552064 w.4026, fax. 757 551 093
    REGON: 23008105500029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-agat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTOSOWANIE BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH „AGAT” W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. CERVI 14 – DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH- KONTYNUACJA - 2017 r. Część 1. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁÓG ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W POKOJACH JEDNOSTEK MIESZKALNYCH Część 2. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁOGI, STOLARKI DRZWIOWEJ,SUFITU PODWIESZANEGO W SALI GIMNASTYCZNEJ – PARTER
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja dostosowywania obiektu do wymagań obowiązujących przepisów technicznych i sanitarnych. Ze względu na możliwości finansowe przedsięwzięcie zostało podzielone na części realizowane w kolejnych latach. W 2017 r. postępowaniem została objęta w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych „Agat” w Jeleniej Górze przy ul. Cervi 14: kontynuacja wymiany nawierzchni podłóg oraz stolarki drzwiowej w pokojach jednostek mieszkalnych na II piętrze oraz wymiana nawierzchni podłogi, stolarki drzwiowej i sufitu podwieszanego na parterze. Wszystkie roboty budowlane prowadzone są w czynnym obiekcie, podczas prowadzenia statutowej działalności placówki. Pokoje objęte postępowaniem są zakontraktowane przez NFZ co oznacza, że muszą być bezwzględnie dotrzymane terminy realizacji określone w punkcie IV. celem uniknięcia poniesienia kosztów odszkodowawczych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1 wymianę drzwi przesuwnych do łazienek i drzwi wejściowych pełnych w klasie max. Rw= 42 dB i EI 30 w 14 pokojach jednoosobowych i 17 pokojach dwuosobowych, w tym: - rozebranie w niezbędnym zakresie elementów wyposażenia (boazeria, opaski, itp.) - wykucie z muru ościeżnic stalowych- wejście , łazienka, pokój, - rozkucie i przystosowanie otworów drzwiowych do nowych ościeżnic i wykończenia, - wymiana ościeżnic drzwiowych i skrzydeł, montaż drzwi przesuwnych, - montaż osprzętu i wyposażenia drzwi ( klamki, szyldy, wkładki, samozamykacze, itp.) - prace naprawcze i wykończeniowe w strefie wymiany ościeżnic drzwiowych, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki, - wymiana tablicy energetycznej rozdzielczej, piętrowej, która jest w kolizji z otworem drzwiowym- 1 szt 1.2 wymianę podłóg w 14 pokojach jednoosobowych i 17 pokojach dwuosobowych, w tym: - wyniesienie i złożenie mebli wraz z wyposażeniem pokoju przed rozpoczęciem prac oraz ponowne ich wniesienie z ustawieniem po zakończeniu robót, - rozebranie posadzek z deszczułek łącznie ok. 382m2 z oderwaniem listew lub cokołów- pokój , - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – przedpokój, łącznie ok. 126m2, - przygotowanie powierzchni do wykonania wylewek samopoziomujących, czyszczenie, odkurzanie, gruntowanie, itp. - wykonanie dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego PCV szer.100mm,łącznie ok. 419 m, - wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniu pokoju i przedpokoju , - ułożenie posadzek z wykładziny obiektowej wielowarstwowej (heterogenicznej) PCV w pomieszczeniu pokoju i przedpokoju, łącznie ok. 570 m2, - wymiana progu przy wejściu na balkon, - przygotowanie ścian i sufitów da malowania oraz ich malowanie – łącznie ok. 2 295m2 - malowanie rur w pokoju, łącznie ok. 233m - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki. 1.3 wymiana nawierzchni podłogi, stolarki drzwiowej- wewnętrznej, sufitu podwieszanego, w zakresie: 1.3.1 prac rozbiórkowych i przygotowawczych: - wyniesienie i złożenie wyposażenia Sali w wyznaczonym miejscu oraz ponowne wniesienie z ustawieniem po zakończeniu robot, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych- 10 sztuk, - rozbiórka ścianki działowej_ drewnianej 0 ok.15m2, - rozbiórka boazerii z płyt, - rozbiórka licowania słupów z płyt kamiennych- ok.26m2, - rozbiórka licowania ścian z płytek ceramicznych- ok.26m2, - usuniecie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.2 wymiana podłóg: - rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów ok. 195m2, - przygotowanie powierzchni do wykonania wylewek samopoziomujących, - wykonanie dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego PCV szer.100mm,łącznie ok. 81m - wykonanie wylewki samopoziomującej, - ułożenie posadzek z wykładziny obiektowej wielowarstwowej (heterogenicznej)PCV – ok. 208m2, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.3 wymiana drzwi – z wypełnieniem, Rwmax 42dB, EI30, buk jasny, samozamykacz: - rozebranie w niezbędnym zakresie elementów wyposażenia (boazeria, opaski, itp.) - wykucie z muru ościeżnic, - przygotowanie otworów drzwiowych do nowych ościeżnic i wykończenia, - wymiana ościeżnic drzwiowych i skrzydeł – ok. 5,60m2, - montaż osprzętu i wyposażenia drzwi (klamki, szyldy, wkładki, itp.) - prace naprawcze i wykończeniowe w strefie wymiany ościeżnic drzwiowych, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.4 wymiana sufitu podwieszanego ważony wskaźnik pochłaniania dźwięku w  0,9: - rozebranie istniejącego sufitu -ok. 189 m2 wraz z demontażem opraw oświetleniowych- 34 sztuk, - montaż sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym , z wypełnieniem płytami sufitowymi higienicznymi dopuszczonymi do stosowania w obiektach służby zdrowia, - montaż opraw oświetleniowych – ledowe 42W, kasetony – 28szt, - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. 1.3.5 prace budowlane wykończeniowe: - licowanie ścian płytkami glazurowanymi przy umywalce, - osadzenie kratek wentylacyjnych, - przygotowanie ścian do malowania oraz ich malowanie – ok.188m2, - montaż ścianek oszklonych z profili aluminiowych – ok.25 m2, - montaż drabinek do ćwiczeń rehabilitacyjnych – 1o sztuk, - wymiana umywalki wraz z baterią i podejściem, - wymiana punktowa instalacji c.o.- rury przyłączeniowe i podejścia do pionów, - dostosowanie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda i włączniki oraz lampy sufitowe. ... 6. W oparciu o art. 29 ust.3a upzp Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkie osoby zatrudnione do wykonywania robót rozbiórkowych oraz osób zatrudnionych przy wykonywaniu czynności murarskich, tynkarskich i malarskich na umowę o pracę, których wykonywanie czynności polegać ma na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm. 6.1 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6.3. 6.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 6.2.1 Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nie przedłożenie Wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W takim przypadku- Zamawiający zatrzymuje wykonawcy wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt 1,3 upzp. Jeżeli wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia Wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust 3 upzp. W celu sporządzenia Wykazu osób – wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym Załącznik nr4 6.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania wszystkich osób na podstawie umowy o pracę skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności określonych w ww. podpunkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: (a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu oraz dokonywania ich oceny, (b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, (c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.4 W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności określonych w ww. podpunkcie 6.: (a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; (b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności określone w podpunkcie 6, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.5 Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności, określonych w podpunkcie 6. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Rozdziale II. Wzór umowy - §13 . ... Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne, dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 48 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215110-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: - dla Części 1 - 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) - dla Części 2 - 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). - dla Części 1 i Części 2 - 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : BGK 0. Wrocław 55 1130 1033 0018 8182 1920 0004 adnotacją w tytule wpłaty : Wadium – wymiana podłóg i drzwi – Część ….. 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie Dyrektora – pokój nr 19 , parter budynku głównego, w godzinach urzędowania. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie/formach wykonawca może również dołączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 11. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w punkcie XVIII. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp. 15. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach