Przetargi.pl
DOSTOSOWANIE BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI „AGAT" W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. CERVI 14 - DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH- KONTYNUACJA W 2019 r.: Część 1. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁÓG ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W JEDNOSTKACH MIESZKALNYCH JEDNOOSOBOWYCH I TRZYOSOBOWYCH - PARTER BUDYNKU- Część 2. PRACE REMONTOWE W POMIESZCZENIU ZMYWALNI NACZYŃ - PAWILON GASTRONOMICZNY-

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, Cervi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7552064 w.4026, , fax. 757 551 093
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Jeleniej Górze
    Cervi 14
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7552064 w.4026, , fax. 757 551 093
    REGON: 23008105500029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-agat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTOSOWANIE BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI „AGAT" W JELENIEJ GÓRZE PRZY UL. CERVI 14 - DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH- KONTYNUACJA W 2019 r.: Część 1. WYMIANA NAWIERZCHNI PODŁÓG ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W JEDNOSTKACH MIESZKALNYCH JEDNOOSOBOWYCH I TRZYOSOBOWYCH - PARTER BUDYNKU- Część 2. PRACE REMONTOWE W POMIESZCZENIU ZMYWALNI NACZYŃ - PAWILON GASTRONOMICZNY-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja dostosowywania obiektu do wymagań obowiązujących przepisów technicznych i sanitarnych. Ze względu na możliwości finansowe przedsięwzięcie zostało podzielone na części realizowane w kolejnych latach. W 2019 r. postępowaniem została objęta w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji „Agat" w Jeleniej Górze przy ul. Cervi 14: kontynuacja wymiany nawierzchni podłóg oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej - na parterze w pokojach jednostek mieszkalnych 1osobowych - 8 sztuk, 3osobowych – 3 sztuki oraz w pawilonie gastronomicznym remont pomieszczenia zmywalni. 2. Wszystkie roboty budowlane prowadzone są w czynnym obiekcie, podczas prowadzenia statutowej działalności placówki. Pokoje objęte postępowaniem są zakontraktowane przez NFZ co oznacza, że muszą być bezwzględnie dotrzymane terminy realizacji określone w punkcie IV. celem uniknięcia poniesienia kosztów odszkodowawczych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: ▪ dla części 1 wymiana drzwi: - wykucie z muru ościeżnic stalowych- łącznie 33 sztuki; - rozkucie i przystosowanie otworów drzwiowych do nowych ościeżnic i wykończenia; - wymiana ościeżnic drzwiowych; - wymiana skrzydeł drzwiowych płytowych- wewnętrznych: Rw min 42dB, EI30, kl. Sa, Sm, samozamykacz ukryty w skrzydle - 19,80m2 ( 11sztuk); - wymiana skrzydeł płytowych –łazienkowych- 4,80m2 ( 3sztuki); - wymiana drzwi wewnętrznych-przesuwnych wraz z prowadnicami - do łazienek -13,80m2 (8sztuk); - montaż osprzętu i wyposażenia drzwi ( klamki, szyldy, wkładki, samozamykacze, itp.); - prace naprawcze i wykończeniowe w strefie wymiany i likwidacji ościeżnic drzwiowych, w tym uzupełnienie boazerii z płyt po wymianie ościeżnicy wejściowej – 44m2 ( przy 11 sztukach drzwi); - usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki; - prace i czynności towarzyszące, w szczególności: niezbędny demontaż i ponowny montaż wyposażenia, przełożenia kolizyjnych wyłączników elektrycznych, naprawa posadzek(płytki), ścian (glazura) przy ościeżnicach, roboty malarskie w strefie prowadzenia robót ( przy 11 sztukach drzwi); - wymiana tablicy energetycznej rozdzielczej, piętrowej, która jest w kolizji z otworem drzwiowym; wymiana podłóg: - wyniesienie i złożenie mebli wraz z wyposażeniem pokoju przed rozpoczęciem prac oraz ponowne ich wniesienie z ustawieniem po zakończeniu robót; - rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów – 147m2 ; - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych -202,75m2 ; - przygotowanie powierzchni do wykonania wylewek samopoziomujących, czyszczenie, odkurzanie, gruntowanie - wykonanie dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego PCV szer.100mm- 106,64m; - wykonanie warstw wyrównawczych na pow. 202,75m2 ; - ułożenie posadzek z wykładziny obiektowej wielowarstwowej (heterogenicznej) PCV gr. min 2mm – 238,58m2 ; - wymiana progów przy wejściu na balkon, z płyty OSB – 14sztuk oraz listew progowych w łazience i przy drzwiach wejściowych -19sztuk; - gruntowanie podłoży poziomych (sufity)-202,35m2 oraz pionowych (ściany i ościeża okien) – 717,87m2 ; - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach – łącznie 920,22m2; - przygotowanie ścian i sufitów do malowania oraz ich malowanie farbami emulsyjnymi- łącznie 920,22m2; - malowanie rur -piony c.o. – 105m; - usunięcie wraz z utylizacją wytworzonych odpadów podczas prowadzenia prac - ok. 3,7m3. ▪ dla części 2 Zmywalnia - rozebranie wykładziny ściennej z płytek-39,44m2,zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych- 34,81m2; - przygotowanie powierzchni pod wykonanie wysoko elastycznej izolacji :pionowych -23,84m2 i poziomych 34,81m2 ; - wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych: pionowych -12m i poziomych 27,78m; - gruntowanie podłoży powierzchni pionowych – 46 74m2 i powierzchni poziomych 34,81m2 po uprzednim wykonaniu warstw wyrównawczych pod posadzki – 34,81m2; - licowanie ścian płytkami- 46,74m2 - wykonanie posadzek z płytek antypoślizgowych – współczynnik R12V4 – 34,81m2; - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków po uprzednim zeskrobaniu starej farby i przygotowaniu powierzchni: sufitów 34,81m2 i ścian – 12,19m2 - wymiana wpustu posadzkowego PVC – 1 sztuka; - usunięcie wraz z utylizacją wytworzonych odpadów podczas prowadzenia prac - ok. 3,75m3. UWAGA: Do obowiązków wykonawcy należy zabezpieczenie przed zabrudzeniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi istniejących podłóg i posadzek na ciągach komunikacyjnych, z których Wykonawca będzie korzystał w czasie prowadzenia robót budowlanych. 3. W oparciu o art. 29 ust.3a upzp Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących roboty rozbiórkowe, czynności posadzkarskie, tynkarskie i malarskie, na umowę o pracę. Czynności ww. osób muszą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy. 4. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne, dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 48 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. 4.1 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 4.4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215110-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości dla części1: wymiana podłóg i drzwi - 4 000zł (słownie złotych: cztery tysiące i 00/100) dla części 2: remont zmywaka - nie jest wymagane dla części 1 i części 2: [oferta złożona na obie części] - 4 000zł (słownie złotych: cztery tysiące i 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 upzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : BGK 0. Wrocław 55 1130 1033 0018 8182 1920 0004 adnotacją w tytule wpłaty : Wadium – część 1. wymiana podłóg i drzwi_ 2019 r.” 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie Dyrektora - pokój nr 19 , parter budynku głównego, w godzinach urzędowania. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie/formach wykonawca może również dołączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w punkcie XVIII. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp. 14. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co pozostali wykonawcy, którzy złożyli oferty- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby („inny podmiot”) celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 i w oryginale dołączone do oferty Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania- wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają zgodnie z wymaganiami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach