Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
- Data zamieszczenia: 2019-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
ul. Rynek 2
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
REGON: 52364300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku położonego w Piasku przy ul. Szkolnej 2 do wymagań szkoły – Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie budynku położonego w Piasku przy ul. Szkolnej 2 do wymagań szkoły – Etap I w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem na podstawie dokumentacji pn.: a) Projekt wykonawczy - Remont budynku położonego w Piasku przy ul. Szkolnej 2 wchodzącego w skład kompleksu szkolno – przedszkolnego: Tom I - Część architektoniczno – budowlana i konstrukcyjna Tom II – Instalacje elektryczne i teletechniczne Tom III – Instalacje sanitarne b) Projekt przebudowy strefy wejściowej wraz z rozbudową instalacji wentylacji mechanicznej oraz termomodernizacją budynku położonego w Piasku przy ul. Szkolnej 2 wchodzącego w skład kompleksu szkolno – przedszkolnego: zakres robot tylko i wyłącznie w zakresie wykonania instalacji wentylacji mechanicznej. Zakres projektu przebudowy strefy wejściowej wraz z termomodernizacją budynku położonego w Piasku przy ul. Szkolnej 2 nie jest objęty przedmiotem zamówienia za wyjątkiem wykonania instalacji wentylacji mechanicznej. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również wszystkie pozostałe prace, które nie zostały wskazane w dokumentach, a są niezbędne do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu w zakresie dostosowania przedmiotowego budynku do wymagań szkoły. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i SST pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SST oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki li niowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5.W związku z przyjętą zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, zgodnie z par. 4 ust.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORBr oraz PFU, dokumentacja projektowa dla przedmiotowego zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. Zamawiający informuje Wykonawcę, iż przedmiary robót budowlanych stanowią tylko i wyłącznie dokumenty pomocnicze tj. podstawę informacyjną do wyceny przedmiotowej inwestycji. Zostały podane po to, aby ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty w celu prawidłowego jej sporządzenia dokonał wizji lokalnej terenu oraz oceny stanu faktycznego, aby zapoznać się ze stanem istniejącym obszaru objętym projektem budowlanym oraz warunkami prowadzenia prac. 7.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy uproszczony kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy będzie służył jedynie do obliczania należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, dozwolonej zmiany w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy, a podane stawki w przypadku robot zamiennych. Wykonawca nie ma obowiązku załączania kosztorysu ofertowego do oferty. 8. W związku z faktem, że zamówienie będzie realizowane w sąsiedztwie placówki oświatowej w trakcie trwania roku szkolnego, prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane w sposób nie zakłócający pracy szkoły i w sposób bezwzględnie zapewniający należyte bezpieczeństwo i ochronę uczniom, pracownikom oświatowym i innym osobom postronnym. Roboty głośne będą wykonywane po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 9.Wykonawca przed rozpoczęciem robot budowlanych zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym i do dostarczenia harmonogramu realizacji robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Potwierdzenie wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja na trzech kondygnacjach sanitariatów uczniowskich dla chłopców oraz personelu w Szkole Podstawowej nr 3 w Cieszynie
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja na trzech kondygnacjach pomieszczeń sanitariatów uczniowskich dla dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 3 w Cieszynie
Dodano: 2023-06-14 - „Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach-Dziedzicach” Dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-02-03 - Przebudowa pomieszczeń Zespołu Szkół z przeznaczeniem na Przedszkole Publiczne w Gminie Gilowice
Dodano: 2022-11-20 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku.
Dodano: 2021-02-17 - Przebudowa kuchni i zaplecza gastronomicznego w Szkole Podstawowej w Starym Kocinie wraz z dostawą i montażem wyposażenia kuchni z zapleczem
Dodano: 2020-12-11 - Prace adaptacyjne w budynkach szkolnych Stary Kocin i Czarny Las - 3 części
Dodano: 2020-10-06 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej we Frydku.
Dodano: 2020-10-02 - Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna.
Dodano: 2020-09-04 - Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie wraz z przebudową instalacji elektrycznej – etap I pomieszczenia parteru starej części szkoły.
Dodano: 2020-06-16