Przetargi.pl
Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż. w Toruniu –zadanie 11827

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Podchorążych 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż. w Toruniu –zadanie 11827
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego nr 11827 pn.: ,,Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż w Toruniu”. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku kościoła garnizonowego pw. Św. Katarzyny na terenie kompleksu wojskowego K-2045 w Toruniu. Celem inwestycji jest budowa instalacji oświetlenia awaryjnego oraz systemu sygnalizacji pożarowej dla przedmiotowego budynku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: 1) W zakresie oświetlenia awaryjnego i instalacji elektrycznej • montaż opraw oświetlenia awaryjnego, • budowa instalacji zasilającej oświetlenie awaryjne, • demontaż istniejących drzwiczek w złączu kablowym i liczniku energii elektrycznej, • demontaż istniejącego wyłącznika głównego p.poż., • zamurowanie wnęki po istniejącym wyłączniku głównym, • wykonanie nowej linii N2XH-O (RM) 4x35mm2 relacji istniejące złącze kablowe – istniejący licznik energii elektrycznej, • budowa wyłącznika głównego p.poż. • zabudowa drzwiczek o odporności ogniowej EI 120 na istniejącej tablicy licznikowej, • zabudowa drzwiczek o odporności ogniowej EI 120 na złączu kablowym, • zabudowa przycisku PWP (przeciwpożarowego wyłącznika prądu), • rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej T.B., • rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej TR. 2) W zakresie Systemu Sygnalizacji Pożaru: • montaż Centrali SSP wyposażonej w główny panel obsługi, • montaż optycznych czujek dymu, • montaż liniowych czujek dymu, • montaż wieloliniowych czujek dymu, • montaż radiowych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, • montaż adresowalnych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, • montaż adresowalnych sygnalizatorów akustycznych głosowych, • montaż adresowalnych modułów wejść / wyjść, Przed przystąpieniem do montażu SSP należy uzyskać pozwolenie miejskiego konserwatora zabytków w Toruniu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: • wykonanie prac przygotowawczych, • wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, • wykonanie prac porządkowych, • zawiadomienie KPWINB na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, • przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty, • odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu, • opracowanie dokumentacji powykonawczej, • opracowanie aktualizacji "Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla kościoła". Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne UWAGA: Przedmiotowa inwestycja (budynek kościoła), wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/252 decyzją z dnia 17.10.1981 r. Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 b) projekt umowy wraz załącznikami – załącznik nr 8 c) formularz cenowy - załącznik nr 1A d) dokumentacja (przedmiary, STWIOR, PW, PB) – załącznik nr 11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty Załącznik nr 1A do SIWZ (każda pozycja w formularzu cenowym powinna być wypełniona - brak formularza ofertowego lub wyceny choćby jednej pozycji w formularzu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp); 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach