Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
- Data zamieszczenia: 2020-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. Ludwika Waryńskiego
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
REGON: 34053433300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia na terenie miasta Grudziądza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Grudziądza, będących własnością gminy-miasto Grudziądz¸ w zakresie zgodnym z załącznikiem „spis oświetlenia stanowiącego własność Gminy Miasto Grudziądz”. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w projekcie umowy ( paragraf 8 ) i Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dokumenty te określają rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, sposób informowania Zamawiającego o zatrudnieniu osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli w tym zakresie oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - minimum 2 osobami z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującym sprzętem, którego ilość musi być wystarczająca do wykonania zadania – wykaz sprzętu – załącznik nr 11 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 8 do SIWZ .Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Żnin, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-23 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dobrcz, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w 2024 roku
Dodano: 2024-01-26 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Złotniki Kujawskie
Dodano: 2023-11-08 - Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie Torunia
Dodano: 2023-10-30 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, pozostającego we władaniu Enea Oświetlenie sp. z o.o.
Dodano: 2023-02-15 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dobrcz, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w 2023 roku
Dodano: 2022-12-13 - Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia
Dodano: 2022-10-20 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie gminy Łabiszyn
Dodano: 2022-08-31 - Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. i Gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2021-03-10 - Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie
Dodano: 2021-02-22