Przetargi.pl
Dostosowanie budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie do wymogów przeciwpożarowych

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie do wymogów przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont istniejącej drewnianej klatki schodowej oraz dachu budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie poprzez zapewnienie właściwych warunków ewakuacji. Przedmiotowy budynek położony na działce nr 161/1 obręb 3 m. Gryfino znajduje się w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. Budynek Przedszkola nr 2 posiada trzy kondygnacje oraz poddasze nieużytkowe. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej obejmującej montaż: a) centralki oddymiania do zainstalowania na I piętrze, b) bezhalogenowych kabli ognioodpornych (klasy min. PH 30) od centralki do napędów okna i drzwi, c) przycisków oddymiania (ROP) do ręcznego uruchamiania instalacji oddymiania na poziomie piwnicy, parteru, piętra i poddasza, d) kabla ognioodpornego klasy PH 90 pomiędzy centralą a przyciskami oddymiania, e) czujki dymu podłączonej do centralki oddymiania odpowiedzialnej za automatyczne wykrycie dymu i uruchomienie systemu oddymiania na suficie klatki schodowej, f) okna oddymiającego na ostatniej kondygnacji klatki schodowej oraz drzwi w piwnicy i kratki aluminiowej nawiewnej 20 x 40 w ścianie zewnętrznej pod schodami zewnętrznymi – do napowietrzenia klatki schodowej. Siłownik w oknie oddymiającym oraz napęd drzwi w piwnicy połączony zostanie kablem do centralki, która po wykryciu przez czujkę dymu lub po ręcznym uruchomieniu systemu automatycznie otworzy okno oddymiające i drzwi w piwnicy zapewniając wymagany napływ powietrza do oddymianej strefy – klatki schodowej, g) przycisku przewietrzania, h) obwodu 230 V zasilania centralki z lokalnej rozdzielnicy zlokalizowanej na korytarzu parteru po jej rozbudowie; 2) wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku przedszkola, w tym m.in. montaż opraw oświetlenia awaryjnego; 3) remont klatki schodowej celem dostosowania do wymogów wydzielonej strefy pożarowej, w tym m.in.: a) wymiana stolarki drzwiowej na drzwi przeciwpożarowe klasy EI30 (stolarka aluminiowa: dołem wypełnienie pełne, górą wypełnienie szybą bezpieczną, wyposażona w elektromagnetyczne trzymacze drzwiowe), b) wymiana drzwi w piwnicy (stolarka aluminiowa pełna, wyposażona w system siłowników otwierających drzwi na wypadek pożaru), c) wymiana stolarki okiennej na okno PCV oddymiające uchylne wyposażone w napęd łańcuchowy, d) demontaż łatwopalnych elementów okładzin ścian i schodów drewnianych, odtworzenie biegu schodów, podestów i cokołów z drewna dębowego, wykonanie balustrady wewnętrznej ze stali nierdzewnej, e) demontaż i montaż gniazd, kontaktów elektrycznych (na nowe podtynkowe), f) odnowienie biegu betonowych schodów z pomalowaniem farbą do betonu na odcinku między piwnicą a parterem, g) wszelkie inne prace związane z ewentualnym zabezpieczeniem instalacji wewnętrznych mające wpływ na kompleksową realizację przedmiotu zamówienia; 4) remont pokrycia dachowego budynku ok. 300 m2 polegający na: a) wymianie dachówki karpiówki ceramicznej w podwójną koronkę, b) wymianie wszystkich łat i kontrłat na nowe, c) impregnacji ognioodpornej i grzybobójczej wszystkich elementów konstrukcyjnych dachu, d) wymianie obróbek blacharskich i rynien, e) przemurowaniu kominów – Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty bez szkody dla już wykonanych na budynku robót dekarskich; 5) likwidacja schowków pod schodami i pomieszczenia na węgiel; 6) wszelkie roboty przygotowawcze i wykończeniowe, wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej „STWiORB”) oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 4. Należy także uwzględnić okoliczność, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, przy czym dla potrzeb realizacji remontu klatki schodowej Zamawiający może wyłączyć obiekt z użytkowania na czas 2 miesięcznej, letniej przerwy wakacyjnej. W pozostałym czasie po uzgodnieniu z zarządcą obiektu. W celu uniknięcia zakłóceń w funkcjonowaniu placówki, Zamawiający wymaga, by roboty uciążliwe generujące hałas i pył były prowadzone poza godzinami otwarcia przedszkola i w dni wolne od pracy, w terminach uzgodnionych z zarządcą obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach