Gmina Gryfino ogłasza przetarg
- Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
- Data zamieszczenia: 2018-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
ul. 1 Maja 16
74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
REGON: 81168455100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie do wymogów przeciwpożarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont istniejącej drewnianej klatki schodowej oraz dachu budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie poprzez zapewnienie właściwych warunków ewakuacji. Przedmiotowy budynek położony na działce nr 161/1 obręb 3 m. Gryfino znajduje się w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. Budynek Przedszkola nr 2 posiada trzy kondygnacje oraz poddasze nieużytkowe. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej obejmującej montaż: a) centralki oddymiania do zainstalowania na I piętrze, b) bezhalogenowych kabli ognioodpornych (klasy min. PH 30) od centralki do napędów okna i drzwi, c) przycisków oddymiania (ROP) do ręcznego uruchamiania instalacji oddymiania na poziomie piwnicy, parteru, piętra i poddasza, d) kabla ognioodpornego klasy PH 90 pomiędzy centralą a przyciskami oddymiania, e) czujki dymu podłączonej do centralki oddymiania odpowiedzialnej za automatyczne wykrycie dymu i uruchomienie systemu oddymiania na suficie klatki schodowej, f) okna oddymiającego na ostatniej kondygnacji klatki schodowej oraz drzwi w piwnicy i kratki aluminiowej nawiewnej 20 x 40 w ścianie zewnętrznej pod schodami zewnętrznymi – do napowietrzenia klatki schodowej. Siłownik w oknie oddymiającym oraz napęd drzwi w piwnicy połączony zostanie kablem do centralki, która po wykryciu przez czujkę dymu lub po ręcznym uruchomieniu systemu automatycznie otworzy okno oddymiające i drzwi w piwnicy zapewniając wymagany napływ powietrza do oddymianej strefy – klatki schodowej, g) przycisku przewietrzania, h) obwodu 230 V zasilania centralki z lokalnej rozdzielnicy zlokalizowanej na korytarzu parteru po jej rozbudowie; 2) wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku przedszkola, w tym m.in. montaż opraw oświetlenia awaryjnego; 3) remont klatki schodowej celem dostosowania do wymogów wydzielonej strefy pożarowej, w tym m.in.: a) wymiana stolarki drzwiowej na drzwi przeciwpożarowe klasy EI30 (stolarka aluminiowa: dołem wypełnienie pełne, górą wypełnienie szybą bezpieczną, wyposażona w elektromagnetyczne trzymacze drzwiowe), b) wymiana drzwi w piwnicy (stolarka aluminiowa pełna, wyposażona w system siłowników otwierających drzwi na wypadek pożaru), c) wymiana stolarki okiennej na okno PCV oddymiające uchylne wyposażone w napęd łańcuchowy, d) demontaż łatwopalnych elementów okładzin ścian i schodów drewnianych, odtworzenie biegu schodów, podestów i cokołów z drewna dębowego, wykonanie balustrady wewnętrznej ze stali nierdzewnej, e) demontaż i montaż gniazd, kontaktów elektrycznych (na nowe podtynkowe), f) odnowienie biegu betonowych schodów z pomalowaniem farbą do betonu na odcinku między piwnicą a parterem, g) wszelkie inne prace związane z ewentualnym zabezpieczeniem instalacji wewnętrznych mające wpływ na kompleksową realizację przedmiotu zamówienia; 4) remont pokrycia dachowego budynku ok. 300 m2 polegający na: a) wymianie dachówki karpiówki ceramicznej w podwójną koronkę, b) wymianie wszystkich łat i kontrłat na nowe, c) impregnacji ognioodpornej i grzybobójczej wszystkich elementów konstrukcyjnych dachu, d) wymianie obróbek blacharskich i rynien, e) przemurowaniu kominów – Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty bez szkody dla już wykonanych na budynku robót dekarskich; 5) likwidacja schowków pod schodami i pomieszczenia na węgiel; 6) wszelkie roboty przygotowawcze i wykończeniowe, wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej „STWiORB”) oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 4. Należy także uwzględnić okoliczność, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, przy czym dla potrzeb realizacji remontu klatki schodowej Zamawiający może wyłączyć obiekt z użytkowania na czas 2 miesięcznej, letniej przerwy wakacyjnej. W pozostałym czasie po uzgodnieniu z zarządcą obiektu. W celu uniknięcia zakłóceń w funkcjonowaniu placówki, Zamawiający wymaga, by roboty uciążliwe generujące hałas i pył były prowadzone poza godzinami otwarcia przedszkola i w dni wolne od pracy, w terminach uzgodnionych z zarządcą obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczecińskie TBS, w podziale na części: część 1, część 2, część 3
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja zabytkowego budynku dawnego domu zdrojowego, w którym mieści się Międzynarodowy Dom Kultury w Międzyzdrojach
Dodano: 2024-02-07 - wykonywanie prac remontowo-budowlanych wraz z montażem polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej systemowej w lokalach oraz budynkach mieszkalnych
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność
Dodano: 2021-02-22 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-30 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCV w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-11-19 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana okien połaciowych
Dodano: 2020-10-28 - Roboty remontowe w budynkach nr 12 i 15 przy ul. Wroniej 3 w m. Wałcz. Znak postępowania 411/2020
Dodano: 2020-06-08