Gmina Gryfino ogłasza przetarg
- Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
ul. 1 Maja 16
74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
REGON: 81168455100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie do wymogów przeciwpożarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku filii Przedszkola nr 2 przy ul. Sprzymierzonych 5 w Gryfinie, położonego na działce nr 161/1 obręb 3 m. Gryfino wpisanego do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej m.in. okno oddymiające uzbrojone w siłowniki elektryczny sterowany centralką z czujką dymu i przyciskami do ręcznego uruchamiania; drzwi przeciwpożarowe klasy EI30 wyposażone w elektromagnetyczne trzymacze podłączone do instalacji ppoż.; 3) remont klatki schodowej wraz z pokryciem dachu (dachówka, łaty, obróbki blacharskie i rynny); 4) likwidację schowków pod schodami na parterze i na poziomie piwnic wraz z pomieszczeniem na węgiel; 5) wszelkie roboty przygotowawcze i wykończeniowe. 3. Szczegółowy zakres prac remontowo-budowlanych określony został w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczecińskie TBS, w podziale na części: część 1, część 2, część 3
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja zabytkowego budynku dawnego domu zdrojowego, w którym mieści się Międzynarodowy Dom Kultury w Międzyzdrojach
Dodano: 2024-02-07 - wykonywanie prac remontowo-budowlanych wraz z montażem polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej systemowej w lokalach oraz budynkach mieszkalnych
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność
Dodano: 2021-02-22 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCW w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-30 - Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa i wymiana połaciowej stolarki okiennej PCV w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2020-11-19 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi; wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach mieszkalnych; wymiana okien połaciowych
Dodano: 2020-10-28 - Roboty remontowe w budynkach nr 12 i 15 przy ul. Wroniej 3 w m. Wałcz. Znak postępowania 411/2020
Dodano: 2020-06-08