Miejski Zespół Żłobków w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-063 Łódź, ul. Zachodnia
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6322361 , fax. 426 322 361
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
ul. Zachodnia -
91-063 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6322361, fax. 426 322 361
REGON: 43517650000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzz.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynków żłobków do obowiązujacych przepisów p.poż w podziale na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostosowanie budynków żłobków do obowiązujących przepisów p.poż. w podziale na części : 1.1. Część 1 – Dostosowanie budynku żłobka Nr 20 w Łodzi przy ul. Wioślarskiej27 1.2. Część 2 - Dostosowanie budynku żłobka Nr 23 w Łodzi przy ul. Tatrzańskiej 27/29 1.3. Część 3 – Dostosowanie budynku żłobka Nr 29 w Łodzi przy ul. Gogola 9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w następującej wysokości: - dla części 1 - 5 100 zł (słownie zł: pięć tysięcy sto) - dla części 2 - 6 000 zł (słownie zł: sześć tysięcy) - dla części 3 - 6 700 zł (słownie zł: sześć tysięcy siedemset) 2. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu – przelewem na konto MZŻ w Łodzi: GETIN Noble Bank S.A., Nr rachunku: 64 1560 0013 2026 0000 0185 0004 z zaznaczeniem „Wadium do postępowania MZŻ.AT.262.4.2020 na dostosowanie budynków żłobków do obowiązujących przepisów p.poż Część……… ” Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, czyli do godz. 10:00 w dniu 15 maja 2020 r. 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 2.3. gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych- gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2.6. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium, tj. adres banku, numer konta itp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający formułuje następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na wezwanie wpisu do właściwego rejestru,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła
Dodano: 2024-06-18 - MZŻ.262.11.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
Dodano: 2024-05-06 - MZŻ.262.5.2024.T - Termomodernizacja dachu budynku Żłobka nr 2 przy ul. Chrobrego 16 w Łodzi
Dodano: 2024-03-06 - Termomodernizacja budynku OSP w Rosławowicach
Dodano: 2023-08-02 - Termomodernizacja budynku OSP w Rosławowicach
Dodano: 2023-07-04 - Przebudowa przestrzeni komunikacji ogólnej w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – Etap I w ramach projektu (...) cd
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa przestrzeni komunikacji ogólnej w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – Etap I w ramach projektu (...) cd
Dodano: 2023-01-05 - Na zawarcie umów ramowych na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2022-12-16