Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 89-120 Potulice, Aleja Parkowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5874440 , fax. 052 5874400
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
Aleja Parkowa 1 1
89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5874440, fax. 052 5874400
REGON: 00031963500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ziemniaków jadalnych wczesnych (znak sprawy 14/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ziemniaki jadalne wczesne - 95.000 kg (ilość szacunkowa). Ziemniaki jadalne wczesne: o żółtej barwie, dojrzałe bulwy, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 4,5 cm. Dostawy ziemniaków w opakowaniach jednorazowych, w przedziale od 30 kg netto lub 50 kg netto. CPV: 03212100-1, PN-R - 74453:1975. 2. Zamawiający informuje, że ilość szacunkowa dostarczanych ziemniaków jadalnych wczesnych może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych ziemniaków wczesnych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1)Dostawy ziemniaków jadalnych wczesnych do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2)Wykonawca dostarczać ziemniaki jadalne wczesne własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 3)Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 7:00 - 11:00. 4)Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy ziemniaków, znak sprawy 15/Ż/2016
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa warzyw i owoców świeżych, konserwowanych, przetworzonych i mrożonych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2016-02-10 - Dostawy ziemniaków
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa warzyw i owoców świeżych, konserwowanych, przetworzonych, mrożonych, dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-02-19 - dostawy ziemniaków i warzyw
Dodano: 2014-09-16 - Dostawy ziemniaków dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Dodano: 2014-09-10 - DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH I OWOCÓW W ROKU 2015 (magazyny: w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa nr 76/2014
Dodano: 2014-08-12 - Dostawy ziemników jadalnych wczesnych do Zakładu Karnego w Potulicach (znak sprawy 11/2014)
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa warzyw i owoców świeżych, konserwowanych, przetworzonych, mrożonych, dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2014-02-19 - Dostawy warzyw - ziemniaki na potrzeby Aresztu Śledczego w Bydgoszczy (znak sprawy: 30/Ż/2013)
Dodano: 2013-11-07