Przetargi.pl
Dostawy ziemniaków dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.

Zakład Karny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego 10/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4506400 , fax. 056 4659290
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 1
    ul. Wybickiego 10/22 10/22
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4506400, fax. 056 4659290
    REGON: 00031964100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy ziemniaków dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków jadalnych w ilościach wskazanych w SIWZ /nr sprawy 220/Z/1/2010/032/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się osoby (wykonawcy), które spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia Ponadto nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1 Aktualny /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert/ odpis właściwego rejestru (osoba fizyczna - aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku osób prowadzących działalność rolną zaświadczenie z właściwego urzędu gminy potwierdzające fakt jej prowadzenia. 2 Oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. podpisane przez osobę uprawnioną dot. spełniania warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 w/w ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/25129
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach