Przetargi.pl
Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku - sprawa nr 2/10

Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Warsztatowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7581192 w. 164 , fax. 022 7587813 w. 164
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ
    ul. Warsztatowa 1 1
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7581192 w. 164, fax. 022 7587813 w. 164
    REGON: 01064867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biznes-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku - sprawa nr 2/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku Przedmiot zamówieni a obejmuje 21 zadań : 1) Filtry oddechowe 1100 szt. 2) Kaniule + koreczki 23500 szt. + 30000 szt 3) Koszyk Dormia 5 szt. 4) Kraniki 3-drożne z przedłużaczem i bez przedłużacza 5100 szt. 5) Żel do EKG 300 szt. 6) Żel do USG 300 szt. 7) Żel do echo serca 15 szt. 8) Kieliszki do leków 30000 szt. 9) Maski twarzowe 200 szt. 10) Kaniule dotętnicze 300 szt. 11) Fartuch foliowy przedni niesterylny 10000 szt. 12) Fartuch foliowy przedni urologiczny niesterylny 500 szt. 13) Rękawice chirurgiczne 16000 szt. 14) Rękawice nitrylowe 10000 szt. 15) Folie operacyjne 300 szt. 16) Końcówka YANKUERA i przewody ssące 200 szt. + 150 szt. 17) Zestaw do odsysania pola operacyjnego 100 szt. 18) zgłębniki żołądkowe 200 szt. 19) zgłębniki dwunastnicze 100 szt. 20) Przyrząd do aspiracji z butelek 3000 szt. 21) cewniki Pezzera 100 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie następujących warunków: 1. warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami). 2. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami). 3. warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o Dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz minimum 2 dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. 3)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24, wykonawca składa następujące dokumenty : 1). oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 Wykonawca , który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : W przypadku podmiotu, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza obszarem Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się dokumentów określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009rr. w sprawie rodzajów dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. 2009, nr 226 poz. 1817). C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca składa następujące dokumenty : 1. Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania wymagane prawem, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych (Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz.896) z p.zm. a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b). certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ) c) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innych niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz.896) z p.zm. - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych (Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz.896) z p.zm. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 2. Próbki oferowanych produktów w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 9 3. Katalog oferowanych produktów lub zdjęcia z opisem. D . Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą oprócz wyżej wymienionych: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2) Tabela asortymentowo - ilościowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę- załącznik nr 2 3) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3 4) Karty oceny spełniania parametrów wymaganych - załącznik nr 8 5) Wykaz próbek parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 9 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biznes-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach