Muzeum Historyczne m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-272 Warszawa, ul. Rynek Starego Miasta 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6351625 w. 147 , fax. 022 8319491
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne m. st. Warszawy
ul. Rynek Starego Miasta 28 28
00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6351625 w. 147, fax. 022 8319491
REGON: 01638704400019 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi malarskie i inne związane z odnawianiem pomieszczeń i przygotowaniem wystaw. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bieżących usług malarskich i innych drobnych prac związanych z odnawianiem pomieszczeń zajmowanych przez Muzeum i jego oddziały i przygotowaniem wystaw. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w punkcie III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W zamówieniu nie jest wymagane wnoszenie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; t.j. spełniają warunki szczegółowo określone przez zamawiającego w pkt.B). B) Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu: 1. Ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy muszą wykazać, że : a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) mają wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; d) zatrudniają min. dwóch pracowników do wykonania zamówienia; e) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pięć usług tego typu w obiektach zabytkowych, o wartości łącznej co najmniej dwieście tysięcy złotych; f) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum sto tysięcy złotych ; Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez komisję przetargową wg formuły - spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w ofercie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania n/p art. 24 Prawa zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie; 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 6. Parafowany wzór umowy; ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i Nr 5
Dodano: 2016-07-15 - Odnowienie 21 pustostanów i 4 klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wiarusów 15 w Warszawie
Dodano: 2016-03-08 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2016 roku.
Dodano: 2016-01-18 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2015 roku
Dodano: 2015-07-09 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2015 roku.
Dodano: 2015-01-21 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga - Południe m.st. Warszawy w 2014 roku.
Dodano: 2014-10-03 - Remont pomieszczeń w budynku C w kompleksie przy ul. Kłobuckiej 21 w Warszawie
Dodano: 2014-09-23 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga - Południe m.st. Warszawy w 2014 roku.
Dodano: 2014-01-10 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga - Południe m.st. Warszawy w 2013 roku.
Dodano: 2013-11-20 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga - Południe m.st. Warszawy w 2013 roku.
Dodano: 2013-10-17