Przetargi.pl
Dostawy węgla kamiennego do Szkół w Starych Proboszczewicach i Wyszynie, gm. Stara Biała

Gmina Stara Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 09-411 Biała, Biała 68
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3668710 , fax. 024 3656165
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Biała
    Biała 68 68
    09-411 Biała, woj. mazowieckie
    tel. 024 3668710, fax. 024 3656165
    REGON: 00055056800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy węgla kamiennego do Szkół w Starych Proboszczewicach i Wyszynie, gm. Stara Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla kamiennego do Szkół w Starych Proboszczewicach i Wyszynie, gm. Stara Biała. Dostawy odbywać się będą w ilościach i terminach wynikających z potrzeb Szkół ustalonych na bieżąco z Kierownikami Szkół w miarę posiadanych wolnych powierzchni magazynowych. Zakończenie realizacji dostaw nastąpi najpóźniej do dnia 26.02.2010r. Asortyment i ilości węgla są następujące: - dla Szkoły w Starych Proboszczewicach: orzech średni - 110 t, - dla Szkoły w Wyszynie: kostka gruba - 35 t, miał węglowy - 4 t. Wartość opałowa węgla kamiennego min. 28 MJ/kg, zawartość popiołów max. - 8%, zawartość siarki - 1%. Wartość opałowa miału węglowego min. 20 MJ/kg. Zamówienie obejmuje transport z załadunkiem oraz wyładunkiem węgla. Do każdej dostarczanej partii węgla wymagane będzie dołączenie świadectwa jakości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m. in.: - dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (w przypadku braku sprzętu własnego, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 3a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie zawartym w druku nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia niestanowiące jego własności, którymi będzie dysponował). Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie odpowiednim środkiem transportu niezbędnym do realizacji zadania. - dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (w przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyżej określonych warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 instrukcji dla wykonawców, na podstawie których dokonana zostanie ocena spełniania tych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu określonych w pkt. 5 instrukcji dla wykonawców, każdy wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 1), 2. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 2). 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), 4. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5. oświadczenie o nie zaleganiu przez wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (lub zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (druk nr 4) - w przypadku braku sprzętu własnego, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 3a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie zawartym w druku nr 4 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia niestanowiące jego własności, którymi będzie dysponował. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie odpowiednim środkiem transportu niezbędnym do realizacji zadania, 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk nr 5) - w przypadku osób, które nie są pracownikami Wykonawcy, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku osób fizycznych wymagane jest załączenie kopii odpowiedniego porozumienia o współpracy. Ponadto, jeżeli wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której(ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców oraz przewidziany do wykonania przez nich zakres (druk nr 5A). Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1. - 6.7. instrukcji dla wykonawców odnoszące się do danego podwykonawcy w zakresie zamówienia, jaki ma mu być powierzony do realizacji przez wykonawcę. W przypadku, gdy oferent nie zamierza zatrudniać podwykonawców złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona we własnym zakresie (druk nr 5B). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3 i 6.5 instrukcji dla wykonawców składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach