Przetargi.pl
Dostawy warzyw i owoców sezonowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach

Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
    Łagiewniki 73 73
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
    REGON: 29238081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy warzyw i owoców sezonowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa warzyw i owoców sezonowych. Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, średnio 1 raz w tygodniu, a w okresie letnim 2 razy w tygodniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami części VII specyfikacji. 2. W przypadku , gdyby Wykonawca jako załącznik do oferty, dołączył kopię jakiegoś dokumentu , kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z postanowieniem niniejszej dokumentacji. 4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 5. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 7. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.. 8. Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na zamawiającego na adres podany w części I specyfikacji, oraz posiadającej następujące oznaczenie : Oferta na dostawę warzyw i owoców sezonowych dla DPS w Łagiewnikach Nie otwierać przed godz. 9.30 dnia 16.10.2009r. 9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. Opis sposobu obliczenia ceny : 1.Wykonawca określi ceny zawierające upust od cen warzyw (umieszczonych w kolumnie 5 formularza cenowego - zał. Nr 4), zanotowanych w dniu 05.10.2009 r. na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym Sp. z o.o.ul. Magazynowa 4 25-565 Kielce . 2. Procent upustu od ceny poszczególnych asortymentów określonych w formularzu cenowym (zał. Nr 4) w kolumnie 6 obowiązywał będzie przez cały okres trwania umowy. 3. Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym z uwzględnieniem proponowanego upustu w kol. 7. 4. Suma poszczególnych cen nie stanowi wartości zamówienia. Wyliczona wartość służy do rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. 5. Wartość zamówienia określona zostanie w umowie. 6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta zawierająca błędy w obliczeniu ceny zostanie odrzucona. Kryteria oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: Cena - 100% (wartość całego zamówienia przy uwzględnieniu proponowanego upustu) 2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny jaka została zaoferowana przez Wykonawców. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium ceny, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisane zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. 3. Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: gdzie : CNO - cena najtańszej oferty CBO- cena badanej oferty 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to., że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. 5. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ, oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niniejszym rozdziale kryterium wyboru - najniższą cenę. 7. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: a) będzie sprzeczna z ustawą lub niniejszą dokumentacją i jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, f) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy,( Załącznik Nr 2 ) tj: a) Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2 . Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. ( Załącznik Nr 2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Rolnicy indywidualni winni przedstawić aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 4. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik Nr 4). Brak jakiegokolwiek z oświadczeń i dokumentów wyżej wymaganych, lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, spowoduje wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, jeżeli przedstawione dokumenty wzbudzać będą wątpliwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach