Przetargi.pl
Dostawy warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonek dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5511228 w. 342 , fax. 058 5517006
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie
    ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 63/65
    81-731 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5511228 w. 342, fax. 058 5517006
    REGON: 19134832100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonek dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonek dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie w okresie 01.01.2010 r. - 31.12.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Decyzja wydana przez właściwy organ zezwalająca na obrót artykułami żywnościowymi (dotyczy części I zamówienia). 3. Decyzja wydana przez właściwy organ zezwalająca na obrót artykułami żywnościowymi mrożonymi (dotyczy części II zamówienia). 4. Zezwolenie wydane przez właściwy organ Inspekcji Sanitarnej na przewóz warzyw i owoców przetworzonych (dotyczy części I zamówienia). 5. Zezwolenie wydane przez właściwy organ Inspekcji Sanitarnej na przewóz produktów spożywczych mrożonych (dotyczy części II zamówienia). 6. Decyzja wydana przez właściwy organ stwierdzający dopuszczenie zakładu do prowadzenia produkcji (handlu); 7. Zezwolenie wydane przez właściwy organ Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej na przewóz produktów żywnościowych. 8. Wykaz wykonanych dostaw zbliżonych asortymentem i wartością do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy potwierdzone załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie. 9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w Art. 22ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sanatorium-helios.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach