Przetargi.pl
Dostawy produktów żywnościowych II dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 20 21 , fax. 43 678 20 21
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 20 21, fax. 43 678 20 21
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.test1.nzozpcz.pl; www.szpital-poddebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy produktów żywnościowych II dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych II dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 15.11.00.00-2; 15.13.11.30-5; 15.80.00.00-6, 15.11.20.00-6. 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczał towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity: Dz. U. 2001 r., Nr 5 poz. 44 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami z nimi powiązanymi. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Kuchni Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 5. Dostawy towaru nastąpią według potrzeb Zamawiającego: a) 1 raz w tygodniu - (zamówienie złożone minimum 48h przed dostawą towarów) - dla pakietu: 3; b) 3 razy w tygodniu - zamówienie złożone minimum 24 h przed dostawą - dla Pakietu nr 1, 2 i 4; 6. Realizacja dostaw będzie odbywać się w godzinach 7:00-14:00 lub innych uzgodnionych każdorazowo z upoważnionym pracownikiem Kuchni Zamawiającego, a w przypadku pakietu 1 do godziny 8:00. 7. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Kuchni Zamawiającego mieszczącej się w siedzibie Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, przy ulicy Mickiewicza 16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Kuchni Zamawiającego. 8. Faktyczna ilość zamawianych produktów żywnościowych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości produktów żywnościowych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze świeży i zgodny z terminem ważności. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Produkty muszą być odpowiednio oznakowane, posiadać datę minimalnej trwałości. 12. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 13. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 14. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 24 h od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 15. W przypadku braku realizacji zamówienia w terminach określonych w pkt. 3.5 niniejszego rozdziału, a także w przypadku uchybienia terminowi, o którym mowa w pkt. 3.14 niniejszego rozdziału - Zamawiający ma prawo dokonać zakupu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu oraz naliczyć kary umowne określone w § 6 ust.1 ppkt. 1.2 i 1.4. wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) i Formularzu cenowym (Załącznik Nr 3 do SIWZ) tylko tych pakietów na które składa ofertę. 17. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek (bezzwrotnych i bezpłatnych) dla pakietu nr 3 poz. 1-2 po 1 szt. Próbki w pakiecie nr 3 posłużą Zamawiającemu do oceny wg kryterium ocena jakościowa (Parametry do oceny jakościowej - Załącznik nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż będą odpowiadać opisowi asortymentu podanemu w Załączniku nr 3 do SIWZ. Termin dostawy próbek - najpóźniej w dniu otwarcia ofert. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych produktów żywnościowych stwierdzą, że parametry zaoferowanych produktów żywnościowych są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. W przypadku zaoferowania w pakiecie nr 2 produktów równoważnych należy dostarczyć katalogi potwierdzające wymagane parametry zawarte w Pakiecie nr 2 w Załączniku Nr 3 do SIWZ, 19. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 20. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 21. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.test1.nzozpcz.pl, www.szpital-poddebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach