Przetargi.pl
Dostawy posiłków zywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 11 Listopada 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4273150 , fax. 0-87 4272825
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. 11 Listopada 12 12
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4273150, fax. 0-87 4272825
    REGON: 00029392400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy posiłków zywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy posiłków żywnościowych dla ok. 304 osób w okresie 4 miesięcy do DPS W Węgorzewie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (ujedn. tekst ustawy Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Dz. U. Nr 171, poz.1058 z póź. zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Posiadają do dyspozycji (dzierżawa, najem, leasing itp.) pomieszczenia kuchenne wraz z wyposażeniem, spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne konieczne do prowadzenia żywienia zbiorowego.4. Dysponują wymaganym przepisami higieniczno-sanitarnymi pojazdem do transportu żywności zaopiniowanym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego,5. Posiadają ubezpieczenie OC (obejmujące m.in. zatrucia pokarmowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w dziale X n/n SIWZ, zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć wypełniony podpisany formularz ofertowy wraz z nazwą oferenta, jego adresem, nr NIP,nr REGON, tel., fax. i inne - załącznik nr 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi potwierdzać, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Pisemne oświadczenie o objęciu urzędowej kontroli żywności jej dystrybucji i transportu przez organa inspekcji sanitarnych. Do oświadczenia należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada/ dysponuje wymaganym przepisami higieniczno-sanitarnymi pojazdem do transportu żywności, zaopiniowany przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego z podaniem marki i numeru rejestracyjnego.- załącznik nr 3. 6. Oświadczenie wykonawcy lub opinia Sanepidu, że pomieszczenia kuchenne wraz z wyposażeniem spełniają wymogi konieczne do prowadzenia żywienia zbiorowego, 7. Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP, 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 2004-01-29 (ujednolicony tekst ustawy Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Dz. U. Nr 171, poz.1058 z póż. zm.) - załącznik nr 2. 9. Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wszystkie przedkładane w ofercie dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy. 10. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty (za wyjątkiem pkt 1, 4-7- które to winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów składających ofertę wspólną) muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: a). reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, b). złożenia oferty, c). złożenia stosownych oświadczeń, d). zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym, a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl./dpswegorzewo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach