Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza ogłasza przetarg
- Adres: 85-030 Bydgoszcz, ul. Św. Floriana 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 052 3255654; 3255600 , fax. 052 3255664
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza
ul. Św. Floriana 12 12
85-030 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 052 3255654; 3255600, fax. 052 3255664
REGON: 00097918800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieczywa, przetworów nabiałowych, mrożonek, drobiu dla WSzOZ im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu, przetworów z drobiu, warzyw i owoców mrożonych, pieczywa, mleka i przetworów nabiałowych w ilości podanej szacunkowo ( zał. nr 3 Formularz cenowy ) na podstawie średniego zapotrzebowania z ostatnich 12 miesięcy. Zamawiający rozbił przedmiot zamówienia na 4 pakiety. Wykonawca może składać ofertę na dany pakiet. Złożona oferta musi być pełna tz. na cały asortyment w danym pakiecie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamówione artykuły sukcesywnie według potrzeb składanych przez Zamawiającego: Mrożonki 1 x w tygodniu ( wtorek 8.00-10.00 ) Drób 2 x w tygodniu ( wtorek i piątek 8.00-10.00 ) Pieczywo od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-6.30 Mleko 2%, codziennie ( od poniedziałku do soboty ) w godz. 4.00-6.00 pozostały asortyment sukcesywnie według potrzeb składanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków z ofertą należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1 podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.2 osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Zał. Nr 1 3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 4. Podpisany i wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 3 5. Oświadczenie wykonawcy, iż transport odbywać się będzie samochodem przystosowanym i spełniającym wymagane normy do przewozu oferowanych produktów. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik Nr 4 7. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 8. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres stałosci ceny w PLN
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mleka i jego przetworów do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy mleka i przetworów mlecznych
Dodano: 2016-04-07 - Dostawy artykułów mleczarskich do trzech jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj. Zakład Karny w Potulicach, Zakład Karny Bydgoszcz-Fordon, Areszt Śledczy w Bydgoszcz( znak sprawy 04/2016)
Dodano: 2016-03-17 - Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w produkty mleczne w 2016 r.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawy produktów mleczarskich dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-02/2016)
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla potrzeb PUC S. A. - CPV -15500000-3
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2015-12-24 - Dostawa mleka i produktów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi.
Dodano: 2015-11-25