Przetargi.pl
Dostawa systemów: sygnalizacji pożaru oraz monitoringu korytarzyw zespole budynków ul. Staszica 3-5-7, ul. Kołłątaja 12 -etap I.

Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3211142 , fax. 052 3212350
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
    ul. Słowackiego 7 7
    85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3211142, fax. 052 3212350
    REGON: 00084239000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemów: sygnalizacji pożaru oraz monitoringu korytarzyw zespole budynków ul. Staszica 3-5-7, ul. Kołłątaja 12 -etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę urządzeń do systemu sygnalizacji pożaru wraz z ich montażem i uruchomieniem w budynkach Domu Studenta ul. Staszica 3-5 oraz centralą w budynku dydaktycznym ul. Staszica 7 - etap I. 2) dostawę urządzeń do systemu monitoringu wraz z ich montażem i uruchomieniem w budynku Domu Studenta - ul Staszica 5 oraz centralą monitoringu w budynku dydaktycznym ul. Staszica 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) wykonawcy występujący wspólnie, c) wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości za wyjątkiem przypadków opisanych w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, d) wykonawcy którzy, dysponują osoba przewidzianą na kierownika prac, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) Wymagana osoba musi legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz 42 ze zm.) e) wykonawcy, którzy dysponują min. 1 osobą, (która będzie zdolna zrealizować zamówienie), posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia (osoba nadzorująca lub wykonująca montaż urządzeń a także szkoląca obsługę) zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r.- o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), f) wykonawcy którzy dysponują min. 1 osobą, (która będzie zdolna zrealizować zamówienie), posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 roku Nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, g) wykonawcy, którzy zapewnią okres gwarancji jakości i rękojmi za wady co najmniej 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, h) wykonawcy, którzy wniosą wadium w wysokości 5 000,00 zł. 5.2 SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 5.3 SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny warunków Spełnienie warunków wymaganych od wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Analizie podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, określonych w pkt. 5.1 SIWZ jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie będą oceniani łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór załącznik nr 3 do SIWZ - każdy z wykonawców występujących wspólnie składa odrębne oświadczenie, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - każdy z wykonawców występujących wspólnie składa swój dokument rejestrowy, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór załącznik nr 4 do SIWZ, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, g) dokumenty stwierdzające, ze osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5.1 lit d) SIWZ, h) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5.1 lit d) SIWZ, i) dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5 lit e) SIWZ, j) świadectwo kwalifikacyjne do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 5 lit f) SIWZ, k) dowód wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł l) pełnomocnictwo w przypadku osób występujących wspólnie lub osób, które reprezentują wykonawcę m) zestawienie urządzeń i oprogramowania wzór załącznik nr 6 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 lit d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach