Przetargi.pl
Dostawy paliw płynnych do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego oraz gazu płynnego propan w sezonie grzewczym 2012/2013

Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6216898
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk
    ul. Mickiewicza 15 15
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6216898
    REGON: 79022472700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy paliw płynnych do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego oraz gazu płynnego propan w sezonie grzewczym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych: 3.1 Olej opałowy lekki o wartości opałowej nie mniejszej niż 41,9 KJ/kg, zgodnie z normą PN-C-96024:2001 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2012/2013. 1) ZSS w Stradunach - 35 000 litrów 2) ZSS w Woszczelach - 19 000 litrów 3) ZSS w Chełchach - 2 000 litrów 4) SP w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów 5) Gimnazjum Nowa Wieś Ełcka - 10 000 litrów Razem 101 000 litrów 3.1 Gaz płynny propan techniczny spełniający warunki fizykochemiczne określone przez polską normę PN- C - 96008 : 1998 wraz z konserwacją instalacji zbiornikowej i zbiornika LPG o pojemności 6 400 litrów w sezonie grzewczym 2012/2013 1) ZSS w Stradunach - 25 000 litrów 3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Dostawy do w/w szkół będą odbywać się na koszt Wykonawcy. 2) Dostawa gazu obejmuje również konserwację instalacji i zbiornika LPG wykonaną raz w sezonie grzewczym. 3) Wykonawca zobowiązany się do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania zgodnie z wymogami przepisów prawa. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiły podczas tankowania z jego winy. 5) Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oraz nie będzie udzielał zaliczek na realizację dostawy. 6) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni. 8) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 9) Paliwa dostarczane będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 10) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego gazu lub oleju, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 11) Uznanie reklamacji dotyczących jakości, o której mowa powyżej następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę paliwa na wolny od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 12) Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi obwiązujących wymagań jakościowych, Polskich Norm. Wykonwca do każdej dostawy dołączy certyfikat jakości. 13) Do odbioru paliw płynnych upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 14) Zakłada się jedną lub dwie dostawy w miesiącu do każdej ze szkół. Wielkości dostaw zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od panujących temperatur w sezonie grzewczym jednak nie więcej- mniej niż 10% zamawianych ilości. Pierwsza dostawa do szkół w cenie złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45, ust.6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy zł Część 2 zamówienia : dostawy gazu płynnego propan. - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie ZOS, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk z dopiskiem Wadium w przetargu - Dostawy paliw płynnych część I lub II zamówienia, poręczeniach bankowych;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach