PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 2538862 , fax. (032) 2513346
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny
pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
40-940 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 2538862, fax. (032) 2513346
REGON: 01068496001056 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy owoców i warzyw dla Zajazdu Dyliżans Pocztowy w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym wykazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty były świeże i nie mrożone. Produkty te po-winny zachować jak najdłużej cechy świeżości i zdatności do konsumpcji, względnie przerobu, jednak przez okres nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Zachowanie świeżości produktów w tym okresie nie powinno wymagać od zamawiającego stwarzania im szczególnych warunków przechowywania, w celu ochrony przed psuciem. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do Zajazd Dyliżans Pocztowy, ul. Rolna 7, 40-555 Katowice. 5. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy. 6. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będą poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości i asortymentu, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. 7. Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt wykonawcy. Dostawy artykułów objętych zamówieniem winny być realizowane w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 ze zmianami)]. 8. Do każdej dostarczonej partii artykułów wykonawca winien każdorazowo dołączyć (przedstawić) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ. 9. W przypadku nie zrealizowania przez wykonawcę dostawy w wyznaczonym terminie, zamawiający uprawniony jest do zakupu towaru u innego dostawcy (wykonanie zastępcze) i obciążenia wykonawcy kosztami wynikającymi z różnicy pomiędzy ceną wynikającą z niniejszej umowy, a ceną towaru zakupionego u innego dostawcy (łącznie z kosztami dostawy). 10. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe poszczególnych produktów, na podstawie których określona zostanie cena oferty, były niezmienne przez okres minimum 2 (dwóch) miesięcy od daty zawarcia umowy (okres stałości ceny). Przez okres stałości ceny należy rozumieć niezmienność ceny (niezmienność cen jednostkowych artykułów objętych przedmiotem zamówienia) w określonym czasie, niezależnie od zmiany warunków, które mają na nią wpływ. Wykonawca winien określić w ofercie okres stałości ceny, w miesiącach. Brak wpisu określającego okres stałości ceny w miejscu do tego przeznaczonym (Formularz oferty) zamawiający potraktuje jako podanie przez wykonawcę okresu minimalnego, tj. dwa miesiące. Zamawiający dopuszcza możliwość podwyższenia cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy po upływie okresu stałości ceny. Podwyższenie ceny może nastąpić wyłącznie na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (wyrażonego procentowo) w stosunku do wskaźnika miesiąca poprzedniego, ogłaszanego obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, potocznie inflacja (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane np. na oficjalnej stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl). Do przeliczenia cen jednostkowych należy przyjąć wskaźnik sprzed dwóch miesięcy (przykład: umowa zawarta w dniu 29.06.2009 r.; okres stałości zaoferowanej ceny wynosi minimum dwa miesiące; po tym okresie - najwcześniej 29.08.2009 r. - wykonawca może podwyższyć ceny jednostkowe artykułów na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonego przez GUS w sierpniu 2009 r. w stosunku do wskaźnika ogłoszonego w czerwcu 2009 r.). Do przeliczenia należy przyjąć wzrost cen wyrażony procentowo. 11. Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury VAT wynosił 21 dni od daty jej otrzymania przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdowanie się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podleganie wykonawcy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełniania warunków udziału w postępowaniu jest złożenie dokumentów wskazanych w Rozdz. IV ust. 1 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres stałości ceny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 11/PN/DEG/AM/2016 - Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
Dodano: 2016-07-01 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców świeżych, przetworzonych i kiszonych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Lublińcu przy ulicy 74 GPP 2
Dodano: 2016-06-10 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2016-06-08 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2016-05-24 - DOSTAWA WARZYW,OWOCÓW I KISZONEK DO ZAKŁADU KARNEGO W ZABRZU
Dodano: 2016-05-18 - Zakup i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
Dodano: 2016-01-19 - Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i pieczarek
Dodano: 2015-11-23 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych, oraz produktów głęboko mrożonych wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2015-09-21 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2015-05-14