Przetargi.pl
Dostawy oleju napędowego i opałowego na potrzeby Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 45-574 Opole, ul. Podmiejska 69
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4562569 w. 25 , fax. 0-77 4563258
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Podmiejska 69 69
    45-574 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4562569 w. 25, fax. 0-77 4563258
    REGON: 53112480500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklad-komunalny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego 100% udziału j.s.t.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju napędowego i opałowego na potrzeby Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy następujących ilości paliw płynnych: - do 140 m3 oleju napędowego, - do 26 m3 oleju opałowego. Zamówienie o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ofercie składa: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru, 3) wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) koncesję pozwalającą na dystrybucję paliw, 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymagane min 3 dostawy o wartości min. 100 000 zł każda, należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wymagane min 3 dokumenty). 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Do wykazu należy dołączyć aktualne świadectwo legalizacji urządzeń wydawczych wydane przez stosowny Urząd Miar i Wag. 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad-komunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach