Przetargi.pl
Dostawy obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych - jednorazowego użytku, sterylnych.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6403299 , fax. 025 6403263
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach
    ul. Poniatowskiego 26 26
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6403299, fax. 025 6403263
    REGON: 00125667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych - jednorazowego użytku, sterylnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie Szpitala przez okres 1 roku, począwszy od daty podpisania umowy, w obłożenia, fartuchy i serwety chirurgiczne - jednorazowego użytku, sterylne. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące zadania, pakiety: ?Pakiet I - Zestawy zabiegowe o podwyższonym standardzie ?Pakiet II - Zestawy zabiegowe ?Pakiet III - Zestaw do operacji oka ?Pakiet IV - Fartuchy, serwety. Wymagania: ?Oferowany asortyment musi spełniać wymagania normy PN -EN 13795 1-3, ?Oferowany asortyment musi posiadać termin przydatności minimum 2 lata od daty dostawy, ?Dostarczany asortyment musi być oznakowany zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 z dnia 30.04.2004) - wymaga się właściwego oznakowania zarówno opakowań handlowych jak i jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy o Zamówieniach Publicznych Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki dotyczące; ?Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; ?Posiadania wiedzy i doświadczenia; ?Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ?Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o ich spełnianiu. Zamawiający oceni spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust.1 w oparciu o załączone do oferty oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2. Warunki wynikające z art. 24 ust. 1 Ustawy o Zamówieniach Publicznych. W celu potwierdzenia spełniania warunku o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zmian. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: ?oświadczenia ?aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym wyżej mowa ma zastosowanie § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualny odpis z właściwego rejestru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach