Przetargi.pl
DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH na okres od 1 października 2009 r. do 31 marca 2010 r. dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie wraz z Oddziałami - Nr AG-3211/8/09

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8534097 , fax. 017 8534682
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
    ul. Partyzantów 10a 10a
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8534097, fax. 017 8534682
    REGON: 69070548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH na okres od 1 października 2009 r. do 31 marca 2010 r. dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie wraz z Oddziałami - Nr AG-3211/8/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie wraz z Oddziałami. Wykaz dostaw i ich wielkości określa załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji. Dostawy asortymentu będą następować partiami transportem Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca dostarcza produkty do miejsca określonego przez Zamawiającego w załącznikach nr 1, 2, 3 na własny koszt - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozbiciu na części uwzględnione w załączniku nr 1, 2 i 3 do SIWZ tj.: 1) Część I - dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Ośrodka Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu, ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec; 2) Część II - dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Oddziału PCEN w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206, 39-400 Tarnobrzeg; 3) Część III - dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Oddziału PCEN w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 7a, 37-700 Przemyśl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione niżej. Ocena dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności oraz odpowiadania szczegółowym wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawdzenie czytelności i jednoznaczności złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Forma dokumentów - Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i podpisane przez Wykonawcę. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.rzeszow.pl/przetargi/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach