Przetargi.pl
Dostawy mięsa i jego przetworów

Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 7360500;7360511;7360513 , fax. 16 7360585
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
    ul. Juliusza Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 7360500;7360511;7360513, fax. 16 7360585
    REGON: 18095482000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa i jego przetworów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Wędliny, Pakiet II. Mięso, Pakiet III. Mięso drobiowe mrożone. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.3) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 20% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. Ponadto w przypadku dokonania zmian organizacji żywienia, skutkujących zamknięciem kuchni szpitalnej Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca nie ma prawa do naliczenia Zamawiającemu kary umownej z tytułu odstąpienia od umowy ani kierować do Zamawiającego innych roszczeń związanych z wcześniejszym rozwiązaniem umowy, za wyjątkiem żądania wynagrodzenia za zrealizowaną część umowy. Minimalna zawartość białka dla oferowanej kiełbasy białej, zwyczajnej, parówki wp. cienkiej, pieczeni wp., kaszanki z kaszy gryczanej, pasztetu drobiowego wynosi nie mniej niż 10 %, a dla oferowanej kiełbasy szynkowej, szynki wp., gotowanej, szynki kons., polędwicy sopockiej, polędwicy z indyka, nie mniej niż 15% (dotyczy Pakietu Nr I), Porcje oferowanych udek winny wynosić co najmniej 230 g, a wielkość oferowanych opakowań piersi drobiowych co najmniej 1000 g. (dotyczy Pakietu Nr III). Udział mięsa oddzielanego mechanicznie w produktach wędliniarskich, stanowiących przedmiot zamówienia nie może przekroczyć 15 %, a wykaz składników dołączony do tych produktów musi precyzyjnie określać ten udział. Warunki dostaw: Mięso, wędliny i drób dostarczane do Zamawiającego oraz stosowane w produkcji przetworów dla jego potrzeb, musi pochodzić od producentów krajowych z bieżącego uboju. Czas pomiędzy zakończeniem rozbioru półtuszy a odbiorem mięsa surowego przez Zamawiającego nie może przekraczać 36 godzin. Pojemniki z dostarczonym towarem muszą być zamknięte i oplombowane plombą metalową przez Kontrolę Jakości oraz opatrzone metką papierową zawierającą zapis daty i godziny produkcji, pieczęć producenta oraz numer osoby pakującej (jeśli posiada) lub numer zmiany, podczas której towar został zapakowany. Przedmiot zamówienia winien być oznakowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. 2005 Nr 187 poz. 1577) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136 poz. 914 ze zmianami). Proces zamrażania dostarczanego drobiu musi przebiegać tzw. metodą szokową. Zamrażanie elementów musi się odbywać w temperaturze min. - 40?C, przechowywane następnie w temperaturze nie wyższej niż -12 °C, zgodnie z procedurami przewidzianymi dla mięsa mrożonego, co eliminuje możliwości pogarszania się jakości elementów drobiu. Do obowiązków Dostawcy należy: Dostarczanie asortymentu zgodnie z ofertą. Przedstawianie na każde żądanie Zamawiającego: - aktualnych badań weterynaryjnych partii asortymentu dostarczanego do Zamawiającego, przeznaczanego do przetworzenia dla jego potrzeb, - dokumentu potwierdzającego laboratoryjne badanie przechowalnicze w kierunku spełnienia kryteriów mikrobiologicznych w myśl Rozporządzenia Komisji (WE) nr 2073/2005, - Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego (HDI)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach