Przetargi.pl
Dostawy komputerów dla potrzeb realizacji projektu Cyfrowa Gmina - Zamówienie V

GMINA STRZELECZKI ogłasza przetarg

  • Adres: 47-364 Strzeleczki, Rynek 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STRZELECZKI
    Rynek 4
    47-364 Strzeleczki, woj. opolskie
    REGON: 531413107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy komputerów dla potrzeb realizacji projektu Cyfrowa Gmina - Zamówienie V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:a) dostawa wraz z transportem do siedziby zamawiającego 23 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem dla pracowników Urzędu Gminy Strzeleczki w związku z wdrożeniem projektu Cyfrowa Gmina, polegającym na wdrożeniu pełnej cyfryzacji oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu;b) dostawa wraz z transportem i wniesieniem do siedziby zamawiającego 3 laptopów dla uczniów szkół podstawowych terenu gminy w związku z realizacją projektu pn. Cyfrowa Gmina – „wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR”2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia, tj.:Część 1 – „Dostawa laptopów – cyfryzacja Urzędu”. Część 2 – „Dostawa laptopów - granty PPGR”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1a i 1b do SWZ.3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Nie dopuszcza się dzielenia zamówienia w ramach danej części.5. Zakres zamówienia obejmuje ponadto:1) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:  przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia, przekazanie wykonanego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją m.in. kartami gwarancyjnymi, instrukcjami, atestami i aprobatami technicznymi.2) Udzielenie gwarancji.Warunki gwarancji i wsparcia technicznego:1. Gwarancja producenta na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące liczona od daty podpisania przez obie Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Dla części I zamówienia w przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostają one u Zamawiającego; 3. Serwis sprzętu realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązku kontaktu z producentem przez cały okres gwarancyjny. 4. W okresie gwarancji zgłoszenia błędnego działania sprzętu oraz potrzeby udzielenia konsultacji i pomocy technicznej przyjmowane będą przez Wykonawcę w dni robocze.5. Wykonawca każdorazowo odbierze uszkodzony lub wadliwy sprzęt i po jego naprawie dostarczy go własnymi środkami i na własny koszt do siedziby Zamawiającego; 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w Laptopie urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu Laptopa lub numeru seryjnego Laptopa, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej. W tym celu Wykonawca poda adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).7. W przypadku: 1) niewykonania naprawy w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia lub wystąpienia kolejnej awarii, wady lub usterki sprzętu, po wykonaniu 2 napraw gwarancyjnych danego sprzętu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni sprzęt, w którym ujawniły się wady, na nowy, wolny od wad, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu;2) stwierdzenia wady uniemożliwiającej prawidłowe użytkowanie sprzętu w okresie gwarancji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwy sprzęt na wolny od wad, o takich samych parametrach technicznych, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu. 8. Na każdy nowy sprzęt, przekazany Zamawiającemu w trybie określonym w pkt 7 dostarczony w ramach świadczonych usług gwarancyjnych, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie mniejszy, niż wskazany w ofercie. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego nowego sprzętu.Przedmiotem zamówienia jest:a) dostawa wraz z transportem do siedziby zamawiającego 23 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem dla pracowników Urzędu Gminy Strzeleczki w związku z wdrożeniem projektu Cyfrowa Gmina, polegającym na wdrożeniu pełnej cyfryzacji oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu;b) dostawa wraz z transportem i wniesieniem do siedziby zamawiającego 3 laptopów dla uczniów szkół podstawowych terenu gminy w związku z realizacją projektu pn. Cyfrowa Gmina – „wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR”2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia, tj.:Część 1 – „Dostawa laptopów – cyfryzacja Urzędu”. Część 2 – „Dostawa laptopów - granty PPGR”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1a i 1b do SWZ.3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Nie dopuszcza się dzielenia zamówienia w ramach danej części.5. Zakres zamówienia obejmuje ponadto:1) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:  przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia, przekazanie wykonanego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją m.in. kartami gwarancyjnymi, instrukcjami, atestami i aprobatami technicznymi.2) Udzielenie gwarancji.Warunki gwarancji i wsparcia technicznego:1. Gwarancja producenta na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące liczona od daty podpisania przez obie Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Dla części I zamówienia w przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostają one u Zamawiającego; 3. Serwis sprzętu realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązku kontaktu z producentem przez cały okres gwarancyjny. 4. W okresie gwarancji zgłoszenia błędnego działania sprzętu oraz potrzeby udzielenia konsultacji i pomocy technicznej przyjmowane będą przez Wykonawcę w dni robocze.5. Wykonawca każdorazowo odbierze uszkodzony lub wadliwy sprzęt i po jego naprawie dostarczy go własnymi środkami i na własny koszt do siedziby Zamawiającego; 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w Laptopie urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu Laptopa lub numeru seryjnego Laptopa, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej. W tym celu Wykonawca poda adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).7. W przypadku: 1) niewykonania naprawy w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia lub wystąpienia kolejnej awarii, wady lub usterki sprzętu, po wykonaniu 2 napraw gwarancyjnych danego sprzętu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni sprzęt, w którym ujawniły się wady, na nowy, wolny od wad, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu;2) stwierdzenia wady uniemożliwiającej prawidłowe użytkowanie sprzętu w okresie gwarancji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwy sprzęt na wolny od wad, o takich samych parametrach technicznych, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu. 8. Na każdy nowy sprzęt, przekazany Zamawiającemu w trybie określonym w pkt 7 dostarczony w ramach świadczonych usług gwarancyjnych, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie mniejszy, niż wskazany w ofercie. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego nowego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia minimalne wymagania, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia o określonej wartości.4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowanezamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia.Wykonawca w celu potwierdzenia, że: spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej dla każdej z części zamówienia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizował minimum jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego o określonej wartości;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach