Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku ogłasza przetarg
- Adres: 57300 Kłodzko, ul. Stanisława Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8657410, 8657419 , fax. 748 657 434
- Data zamieszczenia: 2017-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
ul. Stanisława Wyspiańskiego
57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074 8657410, 8657419, fax. 748 657 434
REGON: 98112912300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy i usługi informatyczne - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku dostaw i usług informatycznych, w zakresie: Zadanie I: Przedłużenie gwarancji i subskrypcji dla urządzeń Fortinet; Zadanie II: Zakup licencji oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT; Zadanie III: Dostawa serwera kopii zapasowych - NAS; Zadanie IV: Dostawa komputera mini-PC wraz z monitorem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04