Przetargi.pl
Dostawy do Zakładu Karnego mięsa, wędlin, konserw

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy do Zakładu Karnego mięsa, wędlin, konserw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 część: Łopatka wieprzowa z kością bez skóry świeża w ilości 600kg/m-c CPV 15113000-3 2 część: Mięso rosołowe/poprzeczka wołowa świeże w ilości 50kg/m-c CPV 15111000-9 3 część: Mięso drobne II wołowa świeże w ilości 600kg/m-c CPV 15111000-9 4 część: Mięso wołowe bez kości z łopatki świeże w ilości 250kg/m-c CPV 15111000-9 5 część: Wątroba wieprzowa świeża w ilości 200kg/m-c CPV 15131131-2 6 część: Boczek mielony w ilości 300kg/m-c CPV 15131130-5 7 część: Kiełbasa parówkowa w ilości 300kg/m-c CPV 15131130-5 8 część: Kiełbasa zwyczajna w ilości 400kg/m-c CPV 15131130-5 9 część: Kiełbasa mielona - lencz w ilości 300kg/m-c CPV 15131130-5 10 część:Pieczeń wiedeńska w ilości 300kg/m-c CPV 15131130-5 11część: Szynka tyrolska w ilości 300kg/m-c CPV 15131130-5 12 część: Szynka wołowa/mielona w ilości 80kg/m-c CPV 15131130-5 13 część: Szynka zielonogórska w ilości 80kg/m-c CPV 15131130-5 14 część: Szynka domowa w ilości 80 kg/m-c CPV 15131130-5 15 część: Szynka wiejska w ilości 80 kg/m-c CPV 15131130-5 16 część: Szynka drobiowa (prasowana, blok) w ilości 80kg/m-c CPV 15131130-5 17 część: Polędwica sopocka w ilości 80 kg/m-c CPV 15131130-5 18 część: Filet z indyka (prasowany blok) w ilości 80kg/m-c CPV 15131130-5 19 część: Parówki drobiowe w ilości 350kg/m-c CPV 15131130-5 20 część: Konserwa mięsna 300g (popularna, turystyczna) w ilości 700 szt./m-c CPV 15131700-2 21 część: Konserwa pasztet 500g (drobiowy lub wieprzowy) w ilości 450 szt./m-c CPV 15131310-1 22 część: Karkówka wieprzowa bez kości świeża w ilości 200kg CPV 15100000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z 2008r. Nr 171 poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227 poz.1505, z 2009r. Nr 19 poz. 101, Nr 65 poz. 545 i nr 91 poz. 742), tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a)wykonali co najmniej pięć dostaw przedmiotów zamówienia takiego samego rodzaju o łącznej wartości co najmniej 30.000,00 zł. każda, w ciągu ostatnich trzech lat, b)dysponują co najmniej dwoma środkami transportu zapewniającymi zabezpieczenie przed zanieczyszczeniami oraz utrzymanie właściwych temperatur, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a)dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 25 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniejszej niż 25 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej ważne co najmniej do dnia otwarcia ofert oraz złożą oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres trwania umowy. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić wszyscy Wykonawcy). Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt IX.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr. 3 do niniejszej specyfikacji oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu następującymi dokumentami: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oraz decyzji o dopuszczeniu samochodu do przewozu zapakowanego mięsa i wędlin (decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii, decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego ) 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, zapewniającymi zabezpieczenie przed zanieczyszczeniami, 8)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7) wykonawca wskazał środki transportu, którymi będzie dysponował, 9)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1, 2.3, 2.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty załącza się odrębny komplet dokumentów w odniesieniu do każdego ze Współwykonawców, potwierdzających spełnienie warunków ustawowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach