Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg
- Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3270215, 3284870 , fax. 068 3284871
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda
ul. Zamenhofa 1 1
65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3270215, 3284870, fax. 068 3284871
REGON: 00103663200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Środowiskowego Hufca Pracy w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby ŚHP w Zielonej Górze, wymienionych w załącznikach od 1-I do 1-III, (stanowiących jednocześnie formularze cenowe). Przedmiot zamówienia jest podzielony na części: I - dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarniczych - Zielona Góra II - dostawa nabiału i jaj - Zielona Góra III - dostawa warzyw i owoców - Zielona Góra Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów do jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy, tj.: - Środowiskowego Hufca Pracy w Zielonej Górze, ul. Zamenhofa 1. Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie w godzinach: 7:00 - 15:00, w następnym dniu roboczym po złożonym zamówieniu. Zamówienia mogą być składane pisemnie, telefonicznie, faxem lub mailem. Dostarczane towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach. Towar powinien być wysokiej jakości - I gatunku, świeży, bez uszkodzeń fizycznych. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Dostawcy, może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub w części jeżeli: a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia, który powinien być w fabrycznym opakowaniu, nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) w czasie dostawy stwierdzi się naruszenie przepisów sanitarnych; c) którykolwiek z dostarczonych elementów zamówienia będzie budził uzasadnione wątpliwości co do jego jakości, świeżości lub zgodności z obowiązującymi normami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z normami jakościowymi lub posiada wady eliminujące go do spożycia, Dostawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na własny koszt, w ciągu 2 dni roboczych od powzięcia wiadomości przez Dostawcę o tym fakcie. Ilość przedmiotu zamówienia jest przyjęta szacunkowo i może ulec zmniejszeniu wg zapotrzebowania. Podane ilości nie wiążą Dostawcy i nie będzie on rościł praw w przypadku ich zmian. Wielkość zamówienia towaru będącego przedmiotem umowy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb ŚHP w Zielonej Górze. Dostawca świadczyć będzie usługi własnym specjalistycznym transportem, którego koszt wliczony jest w cenę. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne. Dostawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, bowiem ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i bierze na siebie odpowiedzialność za braki, wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca wyceniając produkty, zobowiązany jest wliczyć w cenę koszty dostawy. Ceny jednostkowe poszczególnych artykułów na dzień złożenia oferty zamieszczone są w ofercie i nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów spożywczych nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w zestawieniu, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności do stołówki Niepublicznego Przedszkola i Niepublicznej Szkoły Podstawowej, zwanymi >Akademią Talentów< w Zielonej Górze z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-02-18 - zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku
Dodano: 2015-11-12 - Sukcesywna dostawa ziemniaków i warzyw świeżych na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2015-08-31 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówek szkolnych i przedszkola na terenie Drezdenka.
Dodano: 2015-01-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola w Drezdenku
Dodano: 2014-02-28 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich - zadanie częściowe nr 4 - Zakup oraz dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2014-01-16 - Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkola na terenie Drezdenka
Dodano: 2014-01-15 - Dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014
Dodano: 2013-12-17 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014
Dodano: 2013-12-06