20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Świdzińskiego 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4146900, 4146387 , fax. 018 4146240
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Świdzińskiego 4 4
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 018 4146900, 4146387, fax. 018 4146240
REGON: 49004414700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-wojskowe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych, w ilościach i asortymencie określonym w załaczonym do SIWZ formularzu cenowym: PAKIET I - ARTYKUŁY SYPKIE PAKIET II - ARTYKUŁY KONSERWOWE PAKIET III - PRZYPRAWY I UŻYWKI PAKIET IV - MROŻONKI Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Dostarczane produkty spożywcze muszą spełniać wymagania jakości określone w PN lub równoważnych. Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, pod pojęciem, którego rozumie się produkt o parametrach nie niższych niż wskazane w formularzu cenowymj, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w tym o gramaturze nie mniejszej niż sugerowana przez Zamawiającego. W zakresie wymagań dot. przedmiotu dostawy, odnośnie zaoferowanych produktów równoważnych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Pod pojęciem produktu równoważnego zamawiający rozumie produkt równoważny pod względem jakości, smaku, zapachu i włąściwości organoletycznych produktu. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: opis zaoferowanego asortymentu równoważnego. Wykonawca ma obowiązek wpisać w formularzu cenowym asortyment równoważny oferowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w kolumnie Asortyment równoważny oferowany przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 dostawy lub usługi o wartości minimum 100 000 zł.netto, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-wojskowe.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie różnych artkułów spożywczych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych - 3 grupy
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/19/2016
Dodano: 2016-06-17 - dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów piekarskich
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa produktów spożywczych i wody mineralnej.
Dodano: 2016-06-02 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych i wody mineralnej
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/9/2016.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2016 roku
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa artykułów spożywczych Pakiet nr 1 - art. spożywcze i przetwory Pakiet nr 2 - słodycze, Pakiet nr 3 - napoje, Pakiet nr 4 - żywność dla dzieci i niemowląt, Pakiet nr 5 - jajka , Pakiet nr 6 - drób , Pakiet nr 7 - pieczarki, Pakiet nr 8 - mięso i wędliny, Pakiet nr 9 - pieczywo
Dodano: 2016-03-29