Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Lekarska 4
26-610 Radom, woj. mazowieckie
tel. +48483615283, fax. +48483615213
REGON: 00031508600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę, wymianę i modernizację dźwigów szpitalnych w budynku głównym oraz pawilonie przyszpitalnym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu medycznego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: angiograf kardiologiczny, ramię „C” dla Poradni Gastrologicznej, sterylizatory wraz z adaptacją pomieszczeń, karetka, aparat USG, aparat RTG oraz inny sprzęt i aparatura medyczna wraz z adaptacją pomieszczeń” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, wymiana i modernizacja dźwigów szpitalnych w budynku głównym oraz pawilonie przyszpitalnym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu medycznego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: angiograf kardiologiczny, ramię „C” dla Poradni Gastrologicznej, sterylizatory wraz z adaptacją pomieszczeń, karetka, aparat USG, aparat RTG oraz inny sprzęt i aparatura medyczna wraz z adaptacją pomieszczeń” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 19.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 19.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 10 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego Zakładu zgodnie z art.9 ust.1, 2, 4 i art. 37 pkt.3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym t.j. Dz. U. 2019 poz. 667): 1. Do wytwarzania dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych 2. do modernizacji dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zastosowana w niniejszym ogłoszeniu jest zgodna z numeracja w SIWZ. 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.2) pełnomocnictwo – w oryginale 6.1.4.) dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 19.4.2 – 19.4.5). 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące podwykonawców. 6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące tych podmiotów. 6.7. Podwykonawcy 6.7.1. Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców , o ile jest to wiadome (należy wskazać w formularzu oferty pkt. 9). 6.8.Poleganie przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.8.1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.8.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.5.1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy.
Dodano: 2024-04-10 - DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRZEMIESZCZANIA PIONOWEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W OBIEKCIE ZLOKALIZOWANYM NA SKWERZE HOOVERA W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-23 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy
Dodano: 2024-02-21 - „Modernizacja (demontaż, dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku głównym NIZP PZH – PIB przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie”
Dodano: 2023-11-03 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-09-05 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-08-03 - Wymiana windy towarowo-osobowej z przystosowaniem szybu do wymagań pożarowych, na potrzeby Zakładu Wydawnictw Statystycznych
Dodano: 2023-05-31 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”
Dodano: 2023-05-12 - Wymiana wyeksploatowanych podzespołów w czterech dźwigach towarowo-osobowych Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-08